Re: [langsderails] Re: Donderdag 23, vrijdag 24, maandag 27 oktober 2008: treinstel 766 op pad

  • nico spilt
    Message 1 of 4 , Oct 23, 2008
      > De 766 kwam 20 min te vroeg, om 09:48, door op Utrecht Overvecht en
      > manoeuveerde zich van sp 5 naar sp 1 om een intercity uit de weg te
      > gaan en later bij Bloa weer aan te sluiten.
      > foto http://robvanderwoude654.fotopic.net/

      Ik heb gehoord dat de 766 via Hvs is gereden om daar kop te maken, dit in
      verband met de gewenste stand van de bakken bij aankomst. Er worden
      filmopnamen gemaakt voor een documentaire over de andere treinkaping (dus
      geen speelfilm dit keer).
    • Delcour Paul
      Message 2 of 4 , Oct 23, 2008
        Het is wel degelijk een speelfilm met acteurs.

        Inderdaad is de 766 omgedraaid, omdat hij exact volgens de toenmalige
        positie moet staan. De gegijzelden en kapers zaten op specifieke
        plekken in de trein.

        Voor een overbrenging ivm een frisse gele schminklaag:

        http://www.mat54.nl/reportages/20081020/index.php

        :-)

        Paul Delcour
        webmaster www.mat54.nl

        Op 23 okt 2008, om 19:33 heeft nico spilt het volgende geschreven: