Type 25.5 + BeNeLux

  • Manuela Verboort
    Message 1 of 3 , Jun 2, 2008

      Bonjour,

      Ik heb begrepen woensdag le type 25.5 van A'' pen naar Watergraafsmeer.
      Retour donderdag met rijtuig BeNelux nar Bxl dan nar A"pen en vrijdag nar Schiphol.

      Wanneer ik heb uurregeling en numero de treinen zal ik mailen
      Salut Manuela

      En finir avec le spam? Yahoo! Mail vous offre la meilleure protection possible contre les messages non sollicit├ęs
      http://mail.yahoo.fr Yahoo! Mail
    • Martin Verwoert
      Message 2 of 3 , Jun 2, 2008

> [...]
        vrijdag nar Schiphol.
        > Wanneer ik heb uurregeling en numero de treinen zal ik mailen

        Op http://www.somda.nl/www/drgls/326/ staat de dienstregeling. De
        trein zal gereden met loc voor en achter, dus met tweemaal Reeks 25.5.

        Twentsche spoorgroeten,
        Martin Verwoert
      • Tim Oosterlee
        Message 3 of 3 , Jun 3, 2008
          --- Manuela Verboort <stoomgirl@...> wrote:

> [...]
          > Retour donderdag met rijtuig BeNelux nar Bxl dan nar
          > A"pen en vrijdag nar Schiphol.
          > Wanneer ik heb uurregeling en numero de treinen zal

          Zie maar hier/Regarder ici:

          <http://www.somda.nl/www/drgls/326/>

          Groeten van Tim!