km borden voor 3november

  • Huub
    Message 1 of 1 , Sep 8, 2006

      heren en dames

      ik ben op zoek naar  vrijwilligers die voor ons

      km–borden zouden willen neer zetten

      voor onze 1000km rit die wij op 3november gaan rijden  voor het KWF, met zes blokkendozen

      de bedoeling is dat wij de borden bij je afleveren op een station in Nederland.

      jij zet de borden dan op 3 november, ruim voor het tijdstip dat wij langs komen

      ergens in het veld goed zichtbaar neer  (niet op het schouwpad langs het spoor)

      zodat wij de borden van uit de trein  goed  kunnen zien.

      vind je het leuk om ons te helpen,  laat mij dit weten

      en vertel me wanneer het jou het best uitkomt de borden in ontvangt te nemen

      de volgende borden heb ik te vergeven:

      250 km bord,  moet even voorbij Hoogeveen komen, richting Gn

      500 km bord,  komt 3km voorbij Barneveld Centrum richting Lunteren

      750 km bord,  komt bij 1km voorbij Hoensbroek richting Rm

      (het is niet de bedoeling dat je risico's neemt voor het neer zetten van de borden)

      met vriendelijke groeten Huub

                   (medewerker C9002 "Jaap")