[landa-agado] Re: 17-a Nacia komitatkunsido de KubaEsperanto-Asocio

  • Roberto Molina G?lvez
    Message 1 of 1 , Feb 1 12:39 PM
      Dankegon pro la lauxdoj, nome de la kuba esperantistaro!

      Ni nur laboras...

      Alberto García Fumero
      Sekretario pri Informado
      Kuba Esperanto-Asocio

      ----------
      De: Andrés Turrisi <andesp@...>
      A: landa-agado@egroups.com
      Asunto: [landa-agado] Re: 17-a Nacia komitatkunsido de KubaEsperanto-Asocio
      Fecha: domingo 30 de enero de 2000 19:57

      At 14:42 30/01/00 -0500, you wrote:
      >Ni jxus okazigis la 17-an Nacian Komitatkunsidon de Kuba Esperanto-Asocio,

      Kara amiko Fumero,

      Permesu al mi gratuli la kuban esperantistaron, kaj precipe la Asocian
      estraron, pro la serioza kaj altnivela aktivado en via lando. Ghi estas
      imitinda kaj imitenda modelo, kaj pruvas ke vi jam eliris el modestaj
      vojetoj kaj estas nun sur impona shoseo kiu kondukos vin al chiam pli
      konkretaj kaj fruktodonaj atingoj.

      Andrés, Karakas

      Want to send money instantly to anyone, anywhere, anytime?
      You can today at X.com - and we'll give you $20 to try it! Sign
      up today at X.com. It's quick, free, & there's no obligation!
      http://click.egroups.com/1/332/4/_/82007/_/949280062/

      eGroups.com home: http://www.egroups.com/group/landa-agado
      http://www.egroups.com - Simplifying group communications