Alig^u al Esperanto-sumoo

  • HORI Yasuo
    Message 1 of 3 , Dec 25, 2011
      Invito al Esperanto-Sumoo
      Sumoo estas japana tradicia lukto. C^iun jaron okazas 6 konkursoj. Unu
      konkurso dau^ros 15 tagojn. En januaro 2012, ekde la 8a g^is la 22a (du
      semajnoj), okazos Januara Sumoo. Okaze de tiu konkurso mi proponas al vi
      partoprenon en tiu c^i Esperanto-Sumoo.
      1. Celo:
      1) Altigi legkapablon de esperantistoj.
      2) Kutimigi esperantistojn legi libron kun g^ojo

      2. Luktmaniero:
      1) Elektu libron, kiun vi legos dum tiu konkurso.
      2) Decidu lau via kapablo kiom da pag^oj vi legos por unu tago.
      3) Lau^ la irado de vera Sumoo-konkurso, ni luktadas. Se vi legas
      promesitajn pag^ojn g^is la noktomezo de tiu tago, vi gajnos ○ (blankan
      rondon, venkon), se ne, ● (nigran rondon, malvenkon). Tiamaniere vi luktas
      kun la libro dum 15 tagoj. Vi ne luktas kontrau^ aliaj luktistoj, sed
      kontrau^ vi mem.
      4) Raportu pri via rezultoj c^iun duan tagon. La detalan manieron mi poste
      montros.

      3. Alig^o:
      Sendu jenajn informojn al mi:
      1) Via nomo, luktista nomo, sekso, lando, urbo, retadreso
      2) Titolo de la libro, kiun vi legos, kaj kiom da pag^oj vi legos
      Ekzemplo:
      HORI Jasuo, Horizonto, viro, urbo Maebas^i, Japanio,
      hori-zonto@...
      Raportoj el Japanio 14, 20 pag^oj

      4. Varbu luktistojn en viaj kluboj. Mi volas kolekti minimume 100
      luktistojn el 20 landoj. En novembro partoprenis 60 luktistoj el 15 landoj.
      Mi volas, ke tiu Sumoo estu organizita en c^iuj landoj.

      > HORI Jasuo (s-ro)
      > <hori-zonto@...>
      > 2-13-3 Ootone, Maebasi, Gunma 371-0825 Japanio

    • Erik
      Message 2 of 3 , Jan 1, 2012
        Hej,

        estas pri via mesagxo:

        Pri tio, ankaux ekzistas forumofadeno cxe lernu.net:

        http://eo.lernu.net/komunikado/forumo/temo.php?t=10881

        Cxu vi aldonus ligilo al iu filmeto de tio Sumoo-prelegon? Bedauxrinde mi ne trovis iu filmeto pri tio Boksteatra Prelego en Munkeno/Germanio. Eble mi farus filmeto dum sekva (germanlingva) Boksteatra Prelego.

        Ghis poste, Erik

        ===
        Mia vocho estas muzikilo kiun mi povas kunporti ien ajn.|
        •>eôbo<• - esperantlingva karaokeo |
        http://www.ikso.net/kantaro/eobo_karaokeumo |
        http://eobo.ipernity.com