I Perspektiv 27/4:

  • Sunny Jo
    Message 1 of 1 , May 2, 2010
      I Perspektiv 27/4:

      -Jag kunde känna ett hat till min biologiska mamma eftersom hon
      övergav mig. Men nu efter resan förstår jag henne bättre, säger Sarah
      Remgren. Sarah kom till Sverige när hon var tre månader, nu är hon 23
      år och funderar över sina rötter.
      Hon satsar sina sparpengar på en Drömresa till Korea tillsammans med
      sina adoptivföräldrar och lillebror som också är adopterad därifrån.En
      omvälvande resa som nu visas i Perspektiv.

      http://svt.se/2.50514/1.1930369/i_perspektiv_27_4?lid=puff_1930369&lpos=rubrik