Första bilderna på Heigls dotter

  • Sunny Jo
    Message 1 of 1 , Sep 19, 2009
      Första bilderna på Heigls dotter

      Stockholm

      Stjärnan från "Grey's anatomy", Katherine Heigl, visar nu upp sin
      adopterade dotter för första gången.

      På Heigls hemsida kan man nu beskåda mamma Katherine, hennes man Josh
      Kelley och deras lilla Naleigh på alldeles nytagna bilder.

      - Hon är född dagen före mig i november, vilket jag tyckte var lite av
      ett tecken, sa Heigl i en intervju i "Ellen DeGeneres Show" förra
      veckan.

      Naleigh är från Sydkorea, och Katherine Heigl meddelar på hemsidan att
      namnet är ett smeknamn för Nancy Leigh - efter Heigls mamma Nancy och
      systern Leigh.

      (TTSpektra)

      Publicerad: 2009-09-18 10:18

      http://www.dt.se/noje/rosamattan/article478839.ece