Helgas dagbok

  • Sunny Jo
    Message 1 of 2 , Jun 8 10:29 AM
      Helgas dagbok
      Från mörker till ljus: en dagbok som förr handlade om sorgen över att
      vara barnlös, och frustrationen över att gång på gång misslyckas med
      IVF. Men nu - under över alla under - handlar den om den stora glädjen i
      att vara mamma till Q, född i Korea i hundens år 2006.

      http://helgasdagbok.blogspot.com/
    • Sunny Jo
      Message 2 of 2 , Mar 5, 2009
        Helgas dagbok
[...]

        Hon som kallar sig Helga
        Trettioåtta år, civilingenjör, jobbar som projektledare. Gift med O
        sedan 1998, vi bor i Stockholm sedan 2004. Gillar mat, musik och
        böcker. Är mycket lycklig mamma till Q men har svårare att förhålla
        mig till omvärldens syn på moderskap. Ett av mina motton, som också
        var en tanke bakom denna blogg, är att känslor inte är förbjudna hur
        svarta och skamfyllda de än är. Däremot har man ansvar för hur man
        uttrycker dem eller hur de får en att handla. Men känna dem måste man
        få göra. Ännu mer om mig finns att läsa under länken Jag.

        http://helgasdagbok.blogspot.com/