Meray Ishaar Tum Ho..

    Message 1 of 1 , Feb 1, 2009

      Meray Ishaar Tum Ho..

      Meri Ghazal, Meri Nazam, Meray ishaar Tum ho...

      Gar ho ma phool kisi shakh ka meray khar Tum ho...

      teri socho ka mahwar gar ma ho jaana...

      meri mohbaton , maeri zarorton ma shumaar tum ho...

      gar ma gum ho maae kada k nasha ma...

      khuda se dua ha mera akhri khumar tum ho...

      hum tu bus itna janta ha fikat nomiii...

      meri tamam mahnaton ka samar bar tum ho...

      sam_power6@...

                      aafla_toon@...

      My Cell # 03453595274

          or   03133195571

      (LOVE)
      L = Life became so beautiful from the day you took my heart away.
      O = Once you were a stranger and now you are my soul.
      V = Very special are those stoler smiles & glances.
      E = Each moment spend with you has given sweet memories for the life time to me.