Re: Pirmas sniegas ir ateities nezinia

  • apuokalkis
    Message 1 of 5 , Apr 13, 2012
      sveiki visi!

      su praejusiom sv.velykom!

      rasyt as niekad nemokejau, o ir neismokau, todel tik reakcija.
      kaltes nejausk, bentai. suprantu tavo situacija: gyveni sostineje, tenka bendrauti su musu elytu, o tu kaip izvalgus zmogus puikiai ivertinai ju busima trajektorija 10 metu perspektyvoje. ir stai praejo tie desimt metu ir turim opas, gangrenas bei pulinius. ka tu ir prognozavai. o as kaip gyvenantis provincijoje, bendraudamas su panasiais i save ir susidurdamas su elytu tik virtualiame mediju pasaulelyje sprendziau apie ateiti is to materiolo, kuri turejau. ir tai kele optimizma (cia is bendravimo su zmonemis, o ne is laikrastienos). dabar elyte paumejimo faze ir aktyviu judesiu darymo periodas, nes supranta, kad jei nejudes, tai bus uzkasti ir palaidoti. o juda kaip moka :)
      zmones aplinkui nesuteikia progos liudesiui- visi daugiau ar maziau supranta, kad toliau taip negalima ir reikia kazka daryt. avilinis gaudesys. ateitis parodys, ka ir kaip kursime. taip, kad viskas ok. ir svarbiausia, kad butu sveikatos.

      Dievo girnos mala letai, bet smulkiai. tai ir guodzia.

      --- In kokiosnorimelietuvos@yahoogroups.com, bentas <no_reply@...> wrote:

> [...]
      > Jauciu kazkokia keista savo kalte, kad tai, ka rasiau pries daugel metu keistu budu virto realybe, del ko nuosirdziai apgailestauju kaip ir del romantiniu iliuziju ir lukesciu neissipildymo, nes pats daugeli metu sapnuoju keista sapna - vaziuoju Kalvariju gatve, o uz kareiviu/ozo sankryzos mane pasitinka ant buvusios kuro aparaturos pastato didingas uzrasas "MAN". Deja ten dabar realybeje fcnloft's...
      >
      > Kur atejom? Kokios refleksijos, ka dar galim padaryti?
      >
      > Auuu!!! Ar jau jus uzkalet ant to pasaulio krasto ir ji nuraset, patriotai?

    • kumpis_pirmasis
      Message 2 of 5 , Feb 4, 2013
        Sveiki ponulia,

        Kap gyvenat? Musie jau visi posena, neraš nieka? Linkiu jums gerou sveikatou. Poteria neužmirškiat sukalbėt preiš meigą.

        Kuompis iš Žemaitėjes