Siandien ryte

  • kumpis_pirmasis
    Message 1 of 2 , May 1, 2004
      Siandien ryte isigaliojo LR istatymas, jog perkantieji alkoholinius
      gerimus ir cigaretes turi pateikti kasininkei asmens dokumenta su
      nuotrauka.

      Uzsukau ryte Ateities gatveje i Norfa (reikejo autosampuno masinai
      plauti- nepyk, Puskvaili:) ir tokia scena - kasininkes dvi jaunos
      panikes "laiko fronta" pries tris "chronibalus". Tie pamele, nezinau
      nuo ko nuo pykcio, ar nuo pagiriu, rekia ant visos parduotuves,
      mazdaug - Opa-opa i Evropa, ne i Evropa, o i zhopa! Ir dar "matam"
      varo. As neislaikiau, isikisau, pradejau aiskinti, kad seniai reikjo
      tvarka sioje srityje ivesti. Nuo siol, mazdaug, bus tvarka, chroniams
      vietos nebera! Ir kad chroniams butu pikciau - keturis Utenos
      Auksinio i vezimeli kartu su autosampunu isimeciau.
      Chronibalai net pazaliavo, vienas pradejo burbuliuoti, kad tokius
      piz...ukus, reikia uz kiausiniu ant medziu kabinti. As jam atsoviau,
      kad tokius, kaip jis ne kabinti, o kastruoti reikia, kad nesiveistu,
      zodziu pasnekejome, linksmai, europietiskai...

      Kita vertus, valdzia sikart aiskai prasove pro sali. Beveik
      neabejoju, kad ir Viktoras, ir Rolandas "alkogolini" klausima pakels
      per rinkimus. Rinkejams i pagalba jau atskubejo "Dviratininkai"
      eilineje savo laideleje issitycioje is naujo ukazo. Taip, kad reikia
      tik samoningai isnaudoti "apysausi" istatyma ir siandienine valdzia
      gali sekmingai kristi.

      JK
    • bentas
      Message 2 of 2 , May 1, 2004
        Kumpi, ka tu tauski?;) Koks istatymas? Atsipeikek, cia yra tinklu
        akcija pries istatyma. Jei tau tokios nesamones patinka, zaisk su
        zmona. Pvz. tu eini i saldytuva alaus, o zmona stovi prie saldytuvo
        ir reikalauja paso.

        Dar didysis zmogaus teisiu gynejas ir ruskiu zudanciu geruosius
        cecenus nenavisnikas, humanistas sako: "Nuo siol, mazdaug, bus
        tvarka, chroniams vietos nebera!" Jau nera vietos, runkeliams,
        penCinikams, 40-60 meciams, vezininkams... dievui aciu jusu su
        Radzvilu nieks negirdi ir prezidentu tave tik Shweikas renka;)

        Siaip man idomu, kodel mes taip uoliai priemam visus euroistatymus,
        normas ir laikomes sventai direktyvu? Asmenine mano patirtis diktuoja
        visai kitokia situacija pirmarusese salyse, kurios gina savo versla
        ir vartotojus. Pavyzdziu dideles desimtys, tingiu vardint, bet galit
        manim tiketi.
        A, Kumpi, kodel pas mus nuo sios dienos ne kaip Vokietijoj, kur alus
        ir vynas vaikams nuo 16 parduodamas? as siandien irgi, kaip tie
        chroniai koliojausi, nes man rods yra atviras pasityciojimas prasyti
        pas 40-70 metu zmogu paso perkant alu. Patikt tai gali visiskam
        idiotui, kokiu taves niekad nelaikiau. Gyvenime neiciau i tos
        sistemos parduotuve, kurioj is manes taip tyciojasi. Deja musu
        ciuchliandijoj bananinej liko vien fucken TINKLAI. Kur dar europoj
        matei molus vidury miesto ir dar desimtim? I Lenkija alaus vaziuoti
        ar ka.

        --- In kokiosnorimelietuvos@yahoogroups.com, kumpis_pirmasis