Re: how to make a grommet

  • salmaj@dsv.nl
    Message 1 of 5 , Mar 3, 2005
      Ha Joost,

      OK mooi om te weten dat e.e.a. duidelijk is....succes met je grommer!!

      Groeten
      André

      --- In knottyers@yahoogroups.com, Joost vanT <toossieisoke@y...>
      wrote:
      > Ik vind het een hele duidelijke omschrijving goed geillustreerd met
      foto's. De eerste keer dat ik een grommer wilde maken heb ik me de
      rambam ernaar gezocht. Het eerste exemplaar bestond toen uit een eind
      touw dat middels een lange splits aan elkaar was gesplitst. Ook mooi
      maar niet zo dun. Heb vandaag een sailor's whisk gemaakt aan de hand
      van Des' beschrijving maar dan met 4 strengs touw. ziet er geinig uit.
      Ik ga deze methode van grommen met het dunnen van de strengen ook eens
      een keertje proberen. als alternatief op de korte splits die ik tot nu
      toe gebruikte, die leverde een behoorlijke verdikking op

      > Groeten
      > Joost
      >
      > salmaj@d... wrote:
      >
      > Hello group
      >
      > I have added instructions for making a grommet to my website. If you
      > go to the mainpage, http://www.dsv.nl/~salmaj and scroll down, you
      > will see a button there that will lead you to them.
      >
      > Hope it will be of any use
      >
      > Regards
      > André
      >

      > Yahoo! Groups SponsorADVERTISEMENT

      Service.

      > Send instant messages to your online friends http://uk.messenger
      yahoo.com

    • wout_louwers
      Message 2 of 5 , Mar 7, 2005
        Hi André,

        I used your instruction to tie the IGKT logo. The picture is in the
        picture section.

        Wout

      • salmaj@dsv.nl
        Message 3 of 5 , Mar 8, 2005
          Hi Wout,

          I saw what you did. Never thought of using it on a TH knot...

          Thanks for sharing

          André