Turkmen Gazetesi

  • tekniksozluk
    Message 1 of 1 , Feb 1, 2002
      Selamlar,

      Ben Turkmen degilim, ama Turkmenleri hakkinda okurum.
      Gecenlerde kagit halinde bir Turkmen gazetesi yayinladiginizi
      ogrendim...siz acaba bu gazeteyi online olarak yayinlamak
      istermisiniz?

      Kurtlerin bir suru online dergileri var. KurdishObserver gibi
      mesela. Kendi istediklerini duyurmak icin kullanisli oluyor.
      Hele ingilizce yayini oldugu icin, Amerikalilari da etkiliyor.

      Eger boyle bir calisma zaten yaptiysaniz, cahilligimi affetmenizi
      dilerim.

      Yoksa, boyle bir yayin yapmak isterseniz, bende yardim etmeye
      gonulluyum.

      Saygilarimla,

      - Sevgi Ertan
      A.B.D.