Çok acil çağrı

  • MEHMET ULUS
    Message 1 of 1 , Aug 29, 2005
      ÇAĞRI

      Benim gönülleri buruk Türkmen kardeşlerim;
      Türkmenler bugün karşı karşıya kalmış olduğu en kritik dönemlerden
      birisini yaşıyor. Patenti londra’dan, eğitimi Mosaddan, desteği
      washington’dan alan hepsi de uzaktan kumandalı teslimiyetçi ve
      işbirlikçilerin hazırladıkları uyduruk bir Anayasa Irak’lılara yutturmak
      isteniliyor. Bu Anayasa Taslağı Türkmenleri yok sayarak ve her kelimesi
      özenle seçilip gelecekte Ortadoğuyu da karıştıracak tutum içeriyor.Artık
      bıçağın kemiğe değil iliğe, aşağılanmanın, horlanmanın, kibire, gurura,
      dayandığı bugün Türkmenlerin önünde sadece iki seçenek kalıyor ya köle
      olup her türlü zillete razı olmak veya köleliğe ne pahasına olursa olsun
      direnmek. Köle olmamak için ise insanüstü bir gayretle çalışıp, birilik
      olarak ve nefsi bir kenara koyarak, bu emperyalist ve siyonist Anayasa
      taslağını şişddetler reddedip kocaman bir hayır demen lazım. Eğer londra’da
      olduğu gibi Irak ulusal Meclisinde olan üç Türkmen milletvekili bu
      Anayasanın altına imza atarlarsa tarih önünde suçlu duruma düşerek millete
      hesap vermeleri gerekecektir.
      Ey soylu Türk milletinin aziz Türkmenleri; kulaklarınızı dört açıp beni
      dileyin:
      Uyanmanın, silkinmenin ve hakikatları görmenin zamanı gelmiştir. Bugün
      birlik olma günüdür titre kendine dön. Şair diyor ki;

      “Uyan artık şanlı Millet
      Uyanmadıkça çekeceksin zillet
      Delalettir bugün sana illet
      Uyan yine düşmanları inlet