nederlando bonas

  • St.Pa.
    Message 1 of 1 , May 22, 2007
      mi ĵus restis dum kelka tempo en nederlando inter la urboj de Utrecht
      kaj Amersfoort, kaj kiel estas la landa kutimo mi uzis la propran
      biciklon por venigi kelkajn specojn de kanabo kiel blanka vitvino,
      maroka nigra haŝiŝo, polumo, ktp. estis ege ĝojiga, ĝui ĉiun ĉi, kaj
      tute laŭleĝe ^_^ se vi iam vizitas nederlandon, mi rekomendas ke vi
      utiligu la jenan paĝaron por plani vian kanabovendejumadon ... :
      http://www.coffeeshop.freeuk.com/General/Provinces.html (bedaŭrinde en
      la angla ... sed ĝi enhavas Ĉiujn ajnajn ejojn laŭ adreso kun recenzoj
      de vizitintoj kaj horaroj kaj najbaraj hoteloj ktp.)

      kanabeme adiaŭas, St.Pa.