Re: [kanabemuloj] Re: Kanabfumado

  • Marcos Cramer
    Message 1 of 7 , Jul 12, 2006
      Saluton Johano (kaj la aliaj listanoj)!

      Pardonu, ke mi ne respondis dum pluraj semajnoj. Mi havis miajn universitatajn ekzamenojn, kaj poste fumis multan kanabon.

      Mi havas 22 jarojn, studas en Britio, sed venas el Germanio.

      >Mi uzas la vorton "gxojnto" por "kanabcigaredo"

      Mi preferas diri "herbingo" (por marihhuancigaredo) aŭ "hashingo" (por hashishcigaredo). "Ghojnto" lau mi estas nenecesa anglismo.

      > kaj "bakata" por la mensa stato.

      Tion mi shatas :-) Sed chu ne prefere estu "bakita" anstatau "bakata"?

      > Anstataux kanabcigaredo, mi
      > preferas kanabpipon aux "bong".

      Mi iam shatis fumi tiel, sed nun mi preferas herbingojn. Lau mi la kanabpipoj tro forte bakas onin :-)

      > sed cxi tie (en Usono) kanabo estas tro multekosta.

      Chu estas pli multekoste ighi bakata ol ighi ebria? En Europo ghenerale kanabo estas multe malpli kosta ol alkoholo.

      Amike,
      Marcos.
    • David Anema
      Message 2 of 7 , Jul 13, 2006
        Saluton, geamikoj! Mi estas pli malpli nova esperantiso kaj same fumanto. Mi
        brulos herbingo al vi!

        > Chu estas pli multekoste ighi bakata ol ighi ebria? En Europo ghenerale
        > kanabo estas multe malpli kosta ol alkoholo.

        CXi tie, en kanado, bakigxi estas sendube malpli kosta ol ebrii.

        - David
        http://mail.yahoo.com