Kanabfumado

  • Johano
    Message 1 of 7 , May 20, 2006
      Saluton al cxiuj!

      Mi jxus trovas cxi tiun grupon. Mi tre gxuas fumi la kanabon ofte. Cxi tiu listo estas tre bona
      ideo!

      Gxis!

      Johano
    • Marcos Cramer
      Message 2 of 7 , May 20, 2006
        > Mi jxus trovas cxi tiun grupon. Mi tre gxuas fumi la kanabon ofte. Cxi
        > tiu listo estas tre bona
        > ideo!

        Jes. Mi havis la ideon krei ĉi tiun liston kiam mi estis absolute umita
        antaŭ preskaŭ du jaroj. Bedaŭrinde la listo lastatempe iom dormas.

        Ĉu vi iam kanabumis en Esperantio?

        Amike,
        Marcos.
      • Johano
        Message 3 of 7 , May 20, 2006
          Mi kanabumis Esperantlingve, anglolingve, aux alilingve...;-) Cxu vi fumas kanabon tre ofte?
          Eble, ni povas maldormigi vian grupon!

          Johano

          --- In kanabemuloj@yahoogroups.com, Marcos Cramer <marcos@...> wrote:

          > Jes. Mi havis la ideon krei ĉi tiun liston kiam mi estis absolute umita
          > antaÅ­ preskaÅ­ du jaroj. BedaÅ­rinde la listo lastatempe iom dormas.

> [...]
        • Marcos Cramer
          Message 4 of 7 , May 21, 2006
            > Mi kanabumis Esperantlingve, anglolingve, aux alilingve...;-)

            Interese. Mi ĝis nun nur fumis germanlingve, anglalingve kaj
            hispanlingve, sed neniam Esperantlingve. Kiujn terminojn vi uzis kiam vi
            fumis Esperantlingve? Kiun neformalan vorton por "kanabcigaredo" vi
            uzis, kaj kiun vorton vi uzis por la mensa stato en kiu oni estas post
            fumado?

            > Cxu vi fumas kanabon tre ofte?

            Nuntempe ne tiom ofte, ĉar mia koramikino ne fumas ĝin. Mi tre multe
            fumis kiam mi estis 15-jaraĝa (tro multe), kaj poste decidis iom malpli
            fumi. Tiam oni povas pli ĝui ĝin ol se oni ĉiam faras ĝin.

            El kiu lando vi venas? Kiom vi aĝas? Ĉu vi ofte fumas kanabon?

            Amike,
            Marcos.
          • Johano
            Message 5 of 7 , May 26, 2006
              Mi havas 26 jaroj. Mi logxas en Salt Lake City, Utaho, Usono. Mi uzas la vorton "gxojnto"
              por "kanabcigaredo" kaj "bakata" por la mensa stato. Anstataux kanabcigaredo, mi
              preferas kanabpipon aux "bong". Mi ne fumas tre ofte. Mi antauxe fumas tre ofte--
              cxiutage, sed cxi tie (en Usono) kanabo estas tro multekosta. Mi okaze fumas kun miaj
              amikoj.

            • Marcos Cramer
              Message 6 of 7 , Jul 12, 2006
                Saluton Johano (kaj la aliaj listanoj)!

                Pardonu, ke mi ne respondis dum pluraj semajnoj. Mi havis miajn universitatajn ekzamenojn, kaj poste fumis multan kanabon.

                Mi havas 22 jarojn, studas en Britio, sed venas el Germanio.

                >Mi uzas la vorton "gxojnto" por "kanabcigaredo"

                Mi preferas diri "herbingo" (por marihhuancigaredo) aŭ "hashingo" (por hashishcigaredo). "Ghojnto" lau mi estas nenecesa anglismo.

                > kaj "bakata" por la mensa stato.

                Tion mi shatas :-) Sed chu ne prefere estu "bakita" anstatau "bakata"?

                > Anstataux kanabcigaredo, mi
                > preferas kanabpipon aux "bong".

                Mi iam shatis fumi tiel, sed nun mi preferas herbingojn. Lau mi la kanabpipoj tro forte bakas onin :-)

                > sed cxi tie (en Usono) kanabo estas tro multekosta.

                Chu estas pli multekoste ighi bakata ol ighi ebria? En Europo ghenerale kanabo estas multe malpli kosta ol alkoholo.

                Amike,
                Marcos.
              • David Anema
                Message 7 of 7 , Jul 13, 2006
                  Saluton, geamikoj! Mi estas pli malpli nova esperantiso kaj same fumanto. Mi
                  brulos herbingo al vi!

                  > Chu estas pli multekoste ighi bakata ol ighi ebria? En Europo ghenerale
                  > kanabo estas multe malpli kosta ol alkoholo.

                  CXi tie, en kanado, bakigxi estas sendube malpli kosta ol ebrii.

                  - David
                  http://mail.yahoo.com