Re: dume, en suda nederlando

  • ro_esp2
    Message 1 of 5 , May 16 7:20 PM

      Do, la regulo efektivigxis en la provincoj Zeeland, Nood-Brabant kaj Limburg ekde la unua de majo. Kofisxopoj tie rajtas vendi kanabinajxojn nur al membroj, kaj tiuj devas pruvi sian logxadon kun municipa papereto. Kelkaj kofisxopoj (cxu ekzistas pli bona vorto?) vendis al eksterlandanoj por provoki proceson. Aliaj provizore fermis la pordon
      cxar ja mankos la klientoj. La klienoj preferas ne esti registritaj.

      La rezulto estas ke acxetontoj iras al pli nordaj urboj, aw acxetos surstrate.

      La legxsxangeto efektivigxos en la cetero de nederlando ekde la unua de januaro. Tutlandaj balotoj okazos je la 12-a de septembro, Kun iom da bonsxanco iu nova registaro povas ankoraw cxi jare fari ion.

      gxis, Ronaldo
    • Marcos Cramer
      Message 2 of 5 , May 18 12:43 AM
        Dankon al Ronaldo pro la interesaj sed maltrankviligaj novaĵoj.

        > Kelkaj kofisxopoj (cxu ekzistas pli bona vorto?)

        Mi dirus simple "kanabejo", kvankam tiu vorto certe estas iomete malpli preciza. Por klare limigi la sencon al la nederland-specaj kanabejoj, al mi ŝajnas bone uzi la esprimon "kanaba kafejo" (mi scias ke kafvendado nur havas tute marĝenan rolon en tiuj ejoj, sed tamen tiu esprimo ja memorigas pri la internacie konata angla-nederlanda vorto "coffeeshop" kaj tiel pligrandigas la rekoneblecon de precize tiu nederlanda koncepto). Kaj kompreneble ankaŭ "nederland-speca kanabejo" povas esti utila precizigita esprimo, kiel en la ĵus antaŭa frazo.

        Amike,
        Markos