dume, en suda nederlando

  • ro_esp2
    Message 1 of 5 , Dec 3, 2010
      en la pasintaj semajnoj , pluraj malfresxajxoj kazis en la provinco
      (noord-)brabant. pafado kun masxinfusilo, jxeto den grenado, seriozaj minacoj al urbestro - lawdire cxiuj ligitaj al drog-distribuaj bandoj.
      La polico plendas ke gxi havas la homfortoj por priesplori 3 bandojn, dum laboras 20.

      Kaj kiel reagas la oficialuloj? Ili planas enkonduki specialan identigilon por kanabinajxacxetantoj - kaj tiel malebligi lawlegxan acxetadon far eksterlandanoj kaj nur-unufoje-uzantoj

      logike, cxu ?

      gxis, Ronaldo N
    • Lluís Batlle i Rossell
      Message 2 of 5 , Dec 4, 2010
        On Fri, Dec 03, 2010 at 11:38:55PM -0000, ro_esp2 wrote:
> [...]
        >
        > Kaj kiel reagas la oficialuloj? Ili planas enkonduki specialan identigilon por kanabinajxacxetantoj - kaj tiel malebligi lawlegxan acxetadon far eksterlandanoj kaj nur-unufoje-uzantoj

        Ĉu prave?
        Ĉu vi povas subteni tiun informon per iu gazeta artikolo? :)

        Dankon!
      • ro-esp
        Message 3 of 5 , Dec 5, 2010
          viriketo@... sendis:

          > Ĉu prave?

          kompreneble ne. Vendantojn de kokaino kaj heroino oni ne trafos per
          tia rimedo trudata al
          kanabinajxkonsumantoj

          > Ĉu vi povas subteni tiun informon per iu gazeta artikolo? :)

          Apenaw, sed se vi scias en kiu lingvo, vi povas uzi
          sercxmasxinon....Gravaj nederlandlingvaj gazetoj estas volkskrant,
          telegraaf (faras elefanton el cxiu musxo),
          algemeen dagblad.....

          sercxvortoj estus: Helmond, Eindhoven, wietpas, van Gijzel,
          handgranaat, automatisch vuurwapen, drugsbende(s)

          gxis, Ronaldo N

          --
          http://www.esperanto.net http://www.moneyasdebt.net
        • ro_esp2
          Message 4 of 5 , May 16, 2012

            Do, la regulo efektivigxis en la provincoj Zeeland, Nood-Brabant kaj Limburg ekde la unua de majo. Kofisxopoj tie rajtas vendi kanabinajxojn nur al membroj, kaj tiuj devas pruvi sian logxadon kun municipa papereto. Kelkaj kofisxopoj (cxu ekzistas pli bona vorto?) vendis al eksterlandanoj por provoki proceson. Aliaj provizore fermis la pordon
            cxar ja mankos la klientoj. La klienoj preferas ne esti registritaj.

            La rezulto estas ke acxetontoj iras al pli nordaj urboj, aw acxetos surstrate.

            La legxsxangeto efektivigxos en la cetero de nederlando ekde la unua de januaro. Tutlandaj balotoj okazos je la 12-a de septembro, Kun iom da bonsxanco iu nova registaro povas ankoraw cxi jare fari ion.

            gxis, Ronaldo
          • Marcos Cramer
            Message 5 of 5 , May 18, 2012
              Dankon al Ronaldo pro la interesaj sed maltrankviligaj novaĵoj.

              > Kelkaj kofisxopoj (cxu ekzistas pli bona vorto?)

              Mi dirus simple "kanabejo", kvankam tiu vorto certe estas iomete malpli preciza. Por klare limigi la sencon al la nederland-specaj kanabejoj, al mi ŝajnas bone uzi la esprimon "kanaba kafejo" (mi scias ke kafvendado nur havas tute marĝenan rolon en tiuj ejoj, sed tamen tiu esprimo ja memorigas pri la internacie konata angla-nederlanda vorto "coffeeshop" kaj tiel pligrandigas la rekoneblecon de precize tiu nederlanda koncepto). Kaj kompreneble ankaŭ "nederland-speca kanabejo" povas esti utila precizigita esprimo, kiel en la ĵus antaŭa frazo.

              Amike,
              Markos