ESMALAR ILE ILGILI UCRETSIZ TANITIM VE EGITIM TOPLANTISI

  • KADIR OK
    Message 1 of 2 , Sep 17, 2013
      ESMALAR
      EVREN=TİTREŞİM = SAYILAR=HARFLER
      20 Eylül 2013 - Cuma
      18.30 – 20.00 ÜCRETSİZ Tanıtım/Bilgilendirme toplantısı
      Bu toplantı çok ilgi görmektedir. KAÇIRMAYINIZ
      21 - 22 Eylül 2013 – Cumartesi ve Pazar
      11.00– 18.00 arası
      TEMEL DÜZEY, EĞİTİM ve BİLGİ SEMİNERİ
      ÜCRETSİZ BU TOPLANTI SONRASI, EĞİTİM ALMAK İSTEYENLER VE BİREYSEL SEANS ALMAK İSTEYENLERİN KAYITLARI ALINACAKTIR.
       Esma ilmi evrendeki en güçlü, en temel, hiçbir negatif ya da pozitif enerjinin karşı koyamayacağı, en derin temeli olan ilimdir.
      Titreşimleri, sayılar harfler dizesini, evren yüksek matematiğini kullanır.
      Esma ilmiyle Yaratıcının belirlediği evrensel matematiğiyle kutsal titreşimler, evrene paralel yaratılan insanda en güçlü enerjileri çekmek için açığa çıkar.
      Kalpte, zihinde, dilde tekrar edilerek farklı titreşim ve boyutsal derinliklerde farklı amaçlarda yönlenebilir.
      Sonradan fark edilerek değişik yollarla çekilen ve gücü sınırlı olan diğer enerji türleri gibi değildir.
      FREKANSIMI NASIL YÜKSELTECEĞİM DİYE ÇIRPINAN SİPİRÜTÜELLERİN DE KURTULUŞUDUR.
      Frekans yükseltmede çok yüksek düzeyde titreşimlere çıkılabilir.
      Çünkü yaratıcının evreni var ederken kullandığı sistemi frekans yapıyı rezonansı kullanır.
      Melek çalışmaları adı altında çektiğimiz ne idiğü belirsiz enerjilerden değildir.
      Kaynağı nur olan, insan yaratılışına ve evren düzenine en uygun en etkili risksiz yöntemdir.
      Uygulamaları beyin kalp ve ruhu tekâmül ettirdiği gibi bizi süfli enerjilerden, Süfli varlıklardan ve negatif manyetik darbelerden de korur.
      Dünyada bütün amaçlarımıza bizi ulaştıracak en güçlü ilmi sebep olduğu gibi Ruhu, aurayı güçlendirip parlatarak nur enerjisi ile doldurup; bizi meleklerle yakınlaştırıp arkadaş eder.
      Ahret denilen üst boyutta ebediyen işimize yarayıp bizi yükselten çalışmamız amelimizde olur.
      Bu ilmi eski eserlerden ya da rasgele ortamlardan kafamıza göre alıp kullanmak az faydalı, riskli, belirsiz, eksik, ince bir yoldur.
      En büyük güç olduğu için bugüne kadar ustalar bu konuları halka açmamış, halkın yanlış ve kötü niyetli kullanacağı fikri ile esirgemişlerdir.
      Ya da bilim dışı yöntemlerle, psikolojik olarak, sadece manevi sevap yaklaşımıyla sunmuşlardır.
      Oysa doğru etikle bilgi anlayışı ve eğitimiyle beraber sunulabilirdi.
      Kıyamete çeyrek kala zamanımız azalmışken, bir takım negatif dış ve iç güçler beyin dalgalarımızı yönlendirmeye, kafamızı karıştırmaya çalışıp manyetik bombardımana tabi tutarken. .
      Şeytan yeni spritüel akımların, enerjiciliğin önüne tuzağını kurmuşken, insanlık arayışta ve ne idüğü belirsiz izmlerin etkisiyle bocalarken, bilgiyi esirgemek yanlış olur diye düşündük
      Tasavvufi, bilimsel yaklaşımlı yan bilgilerle desteklenmiş esma eğitimimizi; bütün insanlık için başlattık.
      Tam açık sınırsız
      Bütün gerçekler konuşulsun
      Bütün sırlar, hakikatler artık ortaya çıksın.
      İnsanlar mecaz bilgileri anlayacağım diye sürünmesinler
      Bu mecaz manalara kafalarına göre anlam verip, anlam kargaşası içinde yanlış fikir ve sonuçlamalarla kaosta kalmasınlar…Sorularına, sorunlarına cevap bulsunlar
      Kendilerini evrensel gerçekleri, Hakikat bilgisini baz alarak geliştirsinler
      Yaratıcının net olarak söylediği gibi, evrenden istedikleri her şeyi esmalar yoluyla  çok boyutlu alsınlar istedik.

      Evrende her şey Esmaların tezahürüdür.
      Bir insanı insan eden esmalardır.
      Bütün amaçların gelişimi, aşımı için ihtiyacı olan da esmalar ilmidir.
      Her şeyin ışık ve enerji, evreninde titreşen dalgalar okyanusu olduğunu kesin olarak ispatlayan biliminde ışığında; istediğimiz her şeye tesir etmek, amaçlarımıza ulaşmak için kullanacağımız en güçlü sebep ESMALARDIR.
      Esmalar yoluyla bedenimizdeki kalbimizdeki merkezler ve beyin dalgalarımız aracılığıyla evrene istediğimiz titreşimi yollayarak bütün arzu ve amaçlarımıza ulaşabiliriz
      Diğer yöntemlerden çok daha hızlı, etkili ve yüksek düzeyde…
      Evrendeki her şey titreşen dalgalardır. Bütün duygularımız, negatif ya da pozitif düşüncelerimiz, ulaşmak istediğimiz maddi veya manevi her şey, auranızın gücü ve rengi, çakraların açılması, bilinen tüm enerji türlerinin çok çok üstünde NUR enerjisiyle çok daha çabuk sınırsız düzeyde artabilir.
      Titreşim ve rezonans kurallarına göre arzu ettiğimiz herhangi bir şeye ulaşmanın yolu o şeye uygun frekansta titreşim yollamaktır.
      Esma frekans ve titreşim ilmini bilen bir kişi bütün arzularına ulaşıp evrende her şeye tesir edebilir.
      Esma ilminin 1.düzeyini öğrenip anlarken
      Ben kimim nerden geliyorum
      Ne yapmalıyım sorularını en son hakikat düzeyinde cevap bulmuş olmanın rahatlığıyla kendinizi aşacaksınız.
      Derin Spritüel konuları, yaşam ve evrenin anlamı evren ve Tanrı bağlamını ve sırlarını en son hakikat düzeyinde, bilimin ve tasavvuf ilminin ışığında; net olarak açıklıyorum.
      Umarım sizin de nasibiniz vardır ve vaktiniz gelmiştir.
      ÜCRETSİZ BU TOPLANTI SONRASI, EĞİTİM ALMAK İSTEYENLER VE BİREYSEL SEANS ALMAK İSTEYENLERİN KAYITLARI ALINACAKTIR.

      Eğitmen: Muhammet Sadi
      DAHA FAZLA BİLGİ ALMAK İÇİN:  http://www.muhammedsadi.com,
      MİSTİK DÜŞÜNÜR, TASAVVUF, HAVAS, ESMA, KİŞİSEL GELİŞİM UZMANI

      KAHUNA
      İÇSEL DÖNÜŞÜM MERKEZİ
      DANIŞMANLIK ve ORGANİZASYON HİZMETLERİ LTD.ŞTİ
      Prof. Muammer Aksoy (2.) Cad. No:44/2
      Bahçelievler - ANKARA
      0312-2130790  -  0533-7620953
      Bilgi, danışma ve rezervasyon için: Kadir Tuğtekin OK

      Eğitmen: Muhammet Sadi
      Esma-ül Hüsna ve Havas (ebced cifir kutsal kitapların derin sırları) uzmanı
      Bio enerji nötralizasyon tekniği kurucusu ve uygulayıcısı
      (Psiko Bio enerji kurucu ve uygulayıcı, N.L.P Uzmanı. bio enerji uzmanı. Evrensel yaşam koçu.)
      1969 doğumlu olup Ispartalıyım.
      Çocukluğumdan beri algıları yüksek mistik konulara temayüllü yapım beni tasavvuf, dinin evrenin sırları, esmalar ilmi, kuran ve ayetlerinin sırları kişisel gelişim, felsefe beynin sırları, bilinçaltı uzmanlığı, yaratılış, numeroloji, ebced cifir astroloji gibi alanlara çekerek bütün varlığımı bu ilimlere vermemi sağladı.
      Daha 18 yaşlarında bireysel sohbet eğitim danışmanlık ve uygulama yaparken buldum kendimi.
      Kişisel gelişim ve  enerji alanlarında her ne kadar bunları pek uygulamasam kendi tarzımı kullansam da; birçok alanda belgeler aldım.
      Devamlı olarak derin analizlerle 7 türlü uzmanlık alanım arasında bağıntı kurup bunları sentezleyip çıkarımlar yapıp, keşiflerde bulunup bilimin son bulguları ışığında gözden geçirip geliştirsem de bunların uygulamasını sadece bireysel kişiye özel uygulama ve tek tük yakın özel talebeme eğitim şeklinde sürdürdüm.
      Şimdi ise artık zamanının geldiğini, ortamın buna muhtaç ve hazır olduğunu görerek halka açılmaya karar verdim.
      Hacettepe’den 1990 lı yıllarda mezun Sağlıkçı asıllı olmama rağmen mesleğimi hiç yapmadım.
      İkinci üniversiteme de ilmi çalışmalarımın yoğunluğu hasebiyle ara verdim
      İdealist çalışmalarımın yoğunluğunda başka türlü mümkün değildi.
      Hani sevdiğin, sen olduğun, yaratılışında dehan bulunan işi yap, derler ya. Ben de fedakârca, biraz delice, zaman zaman ağır bedeller ödeyerek inatla devam ettim doğru bildiğim, yaratılışıma uygun olan yolda Anatomi kinezyoloji vs. okumuş Sağlık bakanlığı tabanlı desteğim. Bioenerji alanında rahatlıkla çalışmamı sağlasa da yalnız bu modu kullanmak, ilme, özel çalışmalarıma, emeğime, size haksızlık olur diye düşünerek asıl derin uzmanlık alanlarımı paylaşmayı uygun gördüm.
      Bio enerji çalışmalarımı esma ilmiyle birleştirdim. Bunlar da Esmaların enerjisinin Bio enerjiye uygulanmasına dönüştü.
      Halen bazı üniversitelerde bu anlamda çalışabilmek için yaptığımız başvurularımız, İlgili bölümün açılmasını bekliyor maalesef…
      Ayrıca başka bir uzmanlık alanım olan derinlemesine girdiğim matrix ilmiyle oluşturduğum yüksek şifa enerjisini, bilinçaltı pozitif telkinleriyle birleştiren, Bio enerji uygulaması tarzında, Psiko Bio enerji metodunu ürettim.
      Yine suyun gücü ve enerjiyi tutma kapasitesini bildiğimden suya yüksek Bio enerji ve amaçlı esma yükleme konusunda yüzlerce deney yaparak “Bio enerji Nötralizasyonu” adında özel yapılı bir su geliştirdim.
    • KADIR OK
      Message 2 of 2 , Sep 19, 2013
        ESMALAR
[...]

        Esma-ül Hüsna, tasavvuf, Nefis ve  bilinç düzeyleri ve gelişimi hakkında kitap çalışmalarım var.
        İnternet sitem de çok yakında faaliyete geçiyor
        Bütün bunları; insanlığın hizmetine eğitimlerle sunmak için buradayım.
        Bekliyorum
        Selamlar, Sevgiler