BASINDAN: Top Cambazlığı BYONG ile Eğitim ve Sa ğlığın Hizmetinde haberi - TRT Haber - Türkiye Radyo Te levizyon Kurumu

  • Serdar GÜVEN
    Message 1 of 1 , Aug 7, 2011
      Paylaşımlarımızın rahatsızlık vermediğini umar, bilgilerimizin ilgili yerler ile paylaşmından mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz.

      Medyada çıkan haberlerimize aşağıdaki link ve site ve bloğumuzdan ulaşabilirsiniz.

      Değerli çalışmalarınızda başarılarınızın davamını dileriz.

      BYJONG JONGLÖRLÜK ile KONSANTRASYON ve YETENEK GELİŞTİRME EĞİTİM ve GÖSTERİ EKİBİ
      Kurucu, Proje Yöneticisi ve Eğitmeni
      Serdar GÜVEN