AKADEMİ ÇİZGİ'DE JONGLÖRLÜK KONSANTRASYON ve Y ETENEK GELİŞTİRME EĞİTİMİ

  • Serdar GÜVEN
    Message 1 of 1 , Dec 27, 2010

     JONGLÖRLÜK ile BEYNİNİZİN ALICILARIYLA OYNAYIN !...

    Sayın İlgili,

          Eğitim kurumlarında, firmalarda, evlerde, bilim ve sanat merkezlerinde verdiğimiz JONGLÖRLÜK ile KONSANTRASYON ve YETENEK GELİŞTİRME EĞİTİMLERİMİZ'e yenisini ekliyoruz.

    Akademi Çizgi Çekmeköy'de açtığımız JONGLÖRLÜK ile KONSANTRASYON ve YETENEK GELİŞTİRME EĞİTİMLERİMİZ, yeni yılda başlıyor.

    20 katılımcıyla sınırlı çalışmalarımıza katılmak isteyenlerin, mail yoluyla irtibat kurması rica olunur.

    Bilgiler toplandığında başlangıç zamanı hakkında geri dönüş yapılacaktır.

    Eklerde eğitimlerimizin, amaç, kazanım ve daha detaylı bilgilerini bulacaksınız.

    Çalışmalarınızda başarılarınızın devamını ve yeni yıllarınızın sağlık ve mutluluk getirmesini dileriz.

    Not: Lütfen

    http://www.byjong.com

    http://byjong.blogspot.com/

    http://sevgininnotdefteri.blogspot.com/2010/12/jonglor-olmak-ister-misiniz.html#comment-form

    http://sevgininnotdefteri.blogspot.com/

    By JONG Jonglörlük ile Konsantrasyon ve Yetenek Geliştirme Eğitim Ekibi adına

    Kurucu, Proje Yöneticisi ve Eğitmeni

    Serdar GÜVEN

    Gsm: 0535 865 07 53

      JONGLÖRLÜK ile KONSANTRASYON ve YETENEK GELİŞTİRME EĞİTİMLERİ

      Eğitim Tarihi: 15 Ocak – 16 Nisan 2011 (3 ay Cumartesi 17:00-18:30)

      Eğitim Yeri: İstanbul – Çekmeköy

      Eğitim Konusu: JONGLÖRLÜK ile KONSANTRASYON ve YETENEK GELİŞTİRME EĞİTİMİ

      Kontenjanı: 20 Kişi

      Eğitime Katılım İçin Son Başvuru Tarihi: 10 Ocak 2011

      Eğitim Dili: Türkçe

      Eğitimin Amacı

      Zihinse, bedensel ve ruhsal yararları olan, disiplinler arası spor, sanat, bilim ve birleşimlerinden oluşan yenilikçi JONGLÖRLÜK EĞİTİMİ.

       Hedef Kitle

      - Kültür & sanat alanında çalışan ilgili kurum temsilcileri ve profesyonel çalışanları (şirketler, dernekler, vakıflar, belediyeler, ticaret ve sanayi odaları, mimarlar ve mühendisler odaları, diğer odalar ve meslek örgütleri, üniversiteler, sendikalar, kamu kurumları)

      - Kültür sanat konusunda uzmanlaşmak isteyen profesyoneller ve danışmanlar,

      - Kültür & sanat alanında faaliyet gösteren şirketler, ajanslar, organizasyonlar (halkla ilişkiler şirketleri, reklam ajansları, organizasyon şirketleri, prodüksiyon şirketleri, fuar organizatörleri)

      - Kültür ve sanat alanında faaliyet gösteren ya da göstermek isteyen bireysel katılımcılar, girişimciler, sanatçılar, kültür & sanat operatörleri

      - Projelerde proje yazım ve yönetim aşamalarında görev alacak uzmanlar, akademisyenler, danışmanlar, ve kamu kurumu temsilcileri

      - Kariyerini bu alanda oluşturmak isteyen öğrenciler ve araştırmacılar

    1. Eğitim Kurumları:
    2.

      a1-anaokulları,

      a2-ilkokullar,

      a3-kolejler,

      a4-liseler,

      a5-vakıf okulları,

      a6-özel okullar,

      a7-fen liseleri,

      a8-anadolu liseleri

      a9-bilim grupları

      a10-yaz kampları

      a11-izci kampları

      a12-sosyal gruplar

      a13-yaz okulları

      Sanat Kurumları:

      b1-müzik,

      b2-resim,

      b3-tiyatro,

      b4-dans,

      b5-bale,

      b6-heykel

      b7-edebiyat

      b8-tasarım

      Spor Krumları:

      c1-futbol,

      c2-basketbol,

      c3-voleybol,

      c4-tenis,

      c5-yüzme,

      c6-fitness

      Ve

      d1-sağlık problemi öncesi günlük yaşantı için

      d2-sağlık problemi sonrası rehabilite için

      e1-birleştirici faaliyet çalışmaları yapan firmalar

      e2-ilaç firmaları

      e3-bankalar

      e4-sigorta şirketleri

      e-5inşaat-kaplama sektörü-onduline

      e6-sağlık kurumları özel

      e7-sağlık kurumları kamu

      f1-satış arttırıcı faaliyet

      f2-yiyecek üretim firmaları çalışan, üreten ve reklam

      f3-yiyecek satış firmaları elemanlarına

      f4-içecek üretim firmaları çalışan, üreten ve reklam

      f5-içecek satış firmaları elemanlarına,

      f6-cafe satış ve servis elemanlarına

      f7-bar satış ve servis elemanlarına

      g1-teşvik edici faaliyet

      g2-invent,

      g2-event

      g3-organizasyon firmaları

      h1-geliştirici faaliyet

      h2-günlük hayat,

      h3-değişim projeleri organizasyonlarında

      h5-eylem, aksiyon, aktivasyon grupları

      i1-yetenek ve koordinasyon geliştirici faaliyet

      i2-şöförlerin,

      i3-sürücülerin,

      i4-pilotların,

      i5-kaptanların

      j1-mesleki hatalar ve risklerden uzak kalma amacında olanların

      j2-cerrahlar.

      - Fuar ve konser organizasyonları, Geniş katılımlı kongre, konferans, seminer, sempozyum, organizasyonları ve yurt dışındaki benzer etkinliklere katılımın sağlanması,

      - Sergi,  gösteri, performans ve benzeri sanatsal faaliyetlerin organizasyonu/katılımı, kürasyon faaliyetleri ve  çalışmaların ve etkinliklerin mobilizasyonu

      - Medya faaliyetleri;  basılı, görsel, işitsel medya ve internet medyacılığı çalışmaları

      - Kutlama, yarışma ve ödül törenlerinin organizasyonu,

      - Kültür & sanat alanında mesleki eğitim kursları, ve sanat eğitimleri ve workshop çalışmaları

      - Kültürlerarası diyaloğu geliştirecek etkinlikler, kültürler arası iletişim faaliyetleri

      - Çok ortaklı, çok uluslu ve çok yıllı işbirliği projeleri, ikili işbirliği çalışmaları ve sınır ötesi işbirliği etkinlikleri

      - Kültürel araştırma faaliyetleri, akademik çalışmaların ve araştırmaların

      - Dezavantajlı grupların, çocukların, gençlerin, kadınların ve engellilerin kültür & sanat faaliyetlerine katılımının sağlanması

      Eğitim Programı

      Eğitim Programı, ön kayıt işlemini yaptıran katılımcılarla paylaşılacaktır.