Boş vaatleri bir yana bır akın. Türkiye Soluk Alsın

  • kalemlik@gmail.com
    Message 1 of 2 , Sep 1, 2009

      Merhaba,

      Yeni Greenpeace kampanyasını gördün mü? Türkiye Soluk Alsın

      Türkiye’de 47 adet yeni kömür santrali projesine başlanıyor. Bu soluduğumuz havaya yaklaşık 115 milyon ton fazladan karbondioksitin karışması demek. Çoğunluğu ithal kömürle çalışacak bu santrallerin bazıları lisans almış durumda.

      İnternet eylemini mutlaka ziyaret et ve belediye başkan adaylarına mektup gönder.

      Sevgiler

    • gunes ozgec
      Message 2 of 2 , Sep 1, 2009
        yanlışlıkla buraya yolladım :/