Re: [j-fest] 30-31 Mayis Decorasyon atolyesi ?

  • ebru zaman
    Message 1 of 3 , May 27, 2009
    30-31 i icin tum fikirler tukendi simdilik arkadaslar isteyen Akaraya gelsin bu durumda.

    Duygucum kac gibi Botanikte olacaksiniz?

    belki ugrarim napalim :)

    Kafamda iki tane sey var o da j-fest kapısı icin bir karakter konustugumuz gibi birde ruzgargulu/gulleri :) artık kac tane yapabilirsem bana yardıma gelmek isteyen olursa ne zaman oldugunu soylesin lutfen toplanır, birseyler yapmaya calisiriz...

    kapı karakteri icin basit birsey cizdim, fikri olan, gelistirmek isteyen yada herhangi birseyi paylasmak isteyen varsa yorumlara acigim.

    sevgiler,

    ebi:)

    From: ebru zaman <e_zaman2000@ yahoo.com>
    Subject: [j-fest] 30-31 Mayis Decorasyon atolyesi ?
    To: "juggling fest" <j-fest@yahoogroups. com>
    Date: Tuesday, May 26, 2009, 11:14 PM

    Zeynepcim senden haber bekliyorum eger Istanbul dersen Istanbu, da yok ora degil Ankara ise buyrun gelin.. Ben sadece bu haftasonu neredeyiz diyorum?

    Sevgiler,

    ebi:)