Dekorasyon Gurubu toplantı notları

  • ebru zaman
    Message 1 of 1 , May 5, 2009
    • 1 Attachment
    • 36 KB
    Selam arkadaslar,

    Dekorasyon gurubu olarak aramızda konustugumuz konuları sizlerle paylasmak istedim.

    Ekteki isimlerin kendilerini hangi rollerde gordugunu yazmalarını rica ediyorum. Yazmadıgım kisiler varsa lutfen eklesinler kendilerini:)

    Didemcim Deniz'le konustuk ve senin yardımların fikirlerin eminimki bize cok yardımcı olur. Konusmak isterim :)

    Fotolarıda ekleyecegim,

    Sevgiler,

    Ebru:)
    e_zaman2000@...