konserler (en alta mekan adları ve telefon numarala rını da ekledim)

  • Orhan Tuna
    Message 1 of 1 , Jun 10, 2013

      ÖNERİLERİM

      14 Haziran 21:30 Bergama Bazilika

      Minguet Quartett – İzmir Festivali

      --Klasik Müzik severlere öneririm. Fiyatlar biraz çok sevenine yönelik

      http://www.youtube.com/watch?v=mzwIm4iHBJw

      18 Haziran 21:00 Bostanlı Açıkhava

      Kerem Görsev Trio & Ayhan Sicimoğlu

      --Türkiye’nin en meşhur caz müzisyenleri

      20 Haziran 2013 Aşık Veysel

      Carmina Burana

      --İZDOB’un bu gösterisi sanıyorum opera sevevrleri tatmin edecektir.

      28 Haziran 21:30 Fuar Açıkhava

      Dance Theatre of Harlem – İzmir Festivali

      --Modern bale diyebilirim sanırım buna, dans gösterisi izleme fırsatı çok sık olmuyor, değerlendirin. Biraz bütçe gerektiriyor.

      http://www.youtube.com/watch?v=wYDFiPA_Ul8

      4 Temmuz 21:30 Efes Kütüphane

      Kremerata Baltica & Mischa Maisky – İzmir Festivali

      --Çok özel bir mekanda Çaykovski keyf., Biraz bütçe gerektiriyor.

      http://www.youtube.com/watch?v=bp_PbB9GDwE

      4 Temmuz 21:00 Bostanlı Açıkhava

      Bülent Ortaçgil & Birsen Tezer

      --Çok keyifli bir konser olacağını tahmin ediyorum

      http://www.youtube.com/watch?v=fhU-wh-G6hE

      TÜMÜ

      12 Haziran 21:00 Bostanlı Açıkhava

      Sunshine Band

      12 Haziran 21:00 Fuar Açıkhava

      Yüksek Sadakat

      14 Haziran 21:00 Fuar Açıkhava

      Volkan Konak

      14 Haziran 21:30 Bergama Bazilika

      Minguet Quartett – İzmir Festivali

      16 Haziran 18:00 Sarnıç Piknik Alanı - Ücretsiz

      Hüsnü Şenlendirici

      17 Haziran 20:30 Havagazı - Ücretsiz

      Doğaçlama Tiyatro

      18 Haziran 21:00 İzmir Arena

      Murat Boz

      18 Haziran 21:00 Bostanlı Açıkhava

      Kerem Görsev Trio & Ayhan Sicimoğlu

      19 Haziran 20:30 Güzelyalı KM

      Cumhuriyet Korosu

      20 Haziran 2013 Aşık Veysel

      Carmina Burana

      21 Haziran 20:30 Güzelyalı KM

      Ege Çağdaş Oda Korosu

      27 Haziran 20:30  Selahattin Akçiçek KM

      Türk Sanat Müziği Korosu

      27 Haziran 21:00 Fuar Açıkhava

      Türk Müziğinde Özlediklerimiz

      28 Haziran 20:00 Selahattin Akçiçek KM

      Yurtan Sesler Korosu

      28 Haziran 21:30 Fuar Açıkhava

      Dance Theatre of Harlem – İzmir Festivali

      1 Temmuz 21:00 Bostanlı Açıkhava

      Borusan Quartet

      3 Temmuz 21:00 Bostanlı Açıkhava

      Erol Evgin 44.Yıl Özel Konseri

      4 Temmuz 21:00 Bostanlı Açıkhava

      Bülent Ortaçgil & Birsen Tezer

      4 Temmuz 21:30 Efes Kütüphane

      Kremerata Baltica & Mischa Maisky – İzmir Festivali

      9 Temmuz 21:30 Efes Odeon

      Amacord Wien & Adrineh Simonien – İzmir Festivali

      11 Temmuz 21:30 Abacıoğlu Han Kemeraltı

      Hille Perl & Lee Santana – İzmir Festivali

      16 Temmuz 21:30 Efes Celcus Kütüphanesi

      Apollan Musagete Quartet – İzmir Festivali

      18 Temmuz 21:00 Bostanlı Açıkhava

      Cem Adrian

      17 Ağustos 21:00 Çeşme Açıkhava

      Anadolu Ateşi

      24 Ağustos 21:00 Çeşme Açıkhava

      Sıla

      AASSM – Ahmed Adnan Saygun Sanat Merkezi – Tel: 293 38 31

      İzmir Sanat – Tel: 293 40 49

      Güzelyalı KM – Güzelyalı Kültür Merkezi – Tel: 224 24 30

      Selahattin Akçiçek KM –  Dr. Selahattin Akçiçek Eşrefpaşa Kültür ve Sanat Merkezi – Tel: 262 45 90

      Bostanlı Açıkhava – Suat Taşer Açıkhava Tiyatrosu – Tel: 362 61 61

      Fuar Açıkhava – Fuar Atatürk Açık Hava Tiyatrosu – Tel: 497 10 51

      İzmir Festivali – İzmir Kültür Sanat ve Eğitim Vakfı – Tel: 482 00 90

      İzmir Arena – Tel: 382 23 82