Caz festivali hakkında

  • Orhan Tuna
    Message 1 of 1 , Mar 1, 2013
      Neredeyse her sene Avrupa Caz Festivali göbeğine bir seyahatim oturuyor, bu sene de gelenek sürdü.

      Festivali pazartesi Kerem Görsev açıyor, benim dikkatimi asıl çeken ve gidemeyecek olduklarım ise 7 Mart Perşembe David Helbock Trio ve 9 Mart Cumartesi Edmar Castaneda Trio konserleri.

      Özellikle Arpçı Edmar Castaneda çok keyifli duruyor. Gidin, benim adıma da tadın.
      http://www.youtube.com/watch?v=sLOH8pHgIaQ (izmir'e Marcus Miller'in gelmesini de isteriz tabi)

      not: Marcus Miller'ı ilk kez bu video'da saksafon çalarken görüyorum.