Uluslararası İzmir Caz Kampı

  • Orhan Tuna
    Message 1 of 1 , May 2, 2012
      İzmir yine bir ilk'e imza atıyor. Uluslararası İzmir Caz Kampı düzenleniyor.

      Tolgonay Sanat Hanı ve Virginia Commanwealth University İşbirliği ile
      Aliağa'da terk edilmiş dağ köyü Karaköy'de düzenlenecek ilk
      Uluslararası İzmir Caz Kampı'nda Amerika'nın eğitim devlerinden oluşan
      bir kadro eğitim verecek. Kamp sonrasında Soyer Kültür Sanat
      Fabrikası'nın öncülüğünde düzenlenecek "Cunda Müzik Günleri"nde Caz
      Kampı hocaları ve öğrencileri 4 gün sahne alacaklar.

      http://vcujazzcamp.com/