ERTUG KONSERi

  • s. süha kurultay
    Message 1 of 1 , Nov 30, 2008

      Selam, Süha ben
      Ertug Kanseri yazacaktim neredeyse.. Jazzstop'taki konseri herkesi hasta etti.. Salgin hastalik gibi yayildi birden Ertug, herkes konusur oldu..

      BU KEZ PERSEMBE  "GHETTO" DA !
      iYi MÜZiK ARAYANLAR YA ÖZLEYENLER KACIRMASIN..

      Tarzina PopRock mi desem, PowerPop mu desem, cok özgün ve sözleri yikilan müzikleri var Ertug'un hepsi kendine ait olan !!
      Keyif garanti !  Giris: 15 ytl

      Saat 22.00 gibi orada olun en gec lütfen.. Nevizade'nin alt sokagi, aracla gelenler; Vale hizmeti veriliyor

      Rezervasyon, bilgi ve her türlü sorunuz için:
      www.ghettoist.com
      0212 251 75 01 - 0538 230 15 00 /// info@...
      Kalyoncu Kulluk Caddesi, No.10  Beyoglu