Fw: Konser - Konzert.doc

  • orhan tuna
    Message 1 of 1 , May 1, 2007
      Arkadaşlar dün akşam da Tepe Kulede ücretsiz bir konser olduğu bilgisini aldım ama sizi bilgilendiremedim.

      Serap Tamay ve Sanart Latin Project

      Serap TAMAY "Vokal"
      İsmet TEZCAN "Gitar"
      Ali ÖZTÜRK "Gitar"
      İlhan ÇINAR "Keman"
      Onur TOPOĞLU "Viyolonsel"

      2 Mayıs Çarşamba Saat: 20.00 İzmir Sanat

      İzmir Sanat ve DESO
      "Bahar Konseri ve Sürpriz Parodiler"
      Hakan ŞENSOY "Şef"
      Kamil ÖZLER "Klarnet ve Caz Gitar"
      Tunca  AYDOĞAN "Aktör"
      5 Mayıs Cumartesi Saat:18.30 İsmet İnönü Sanat Merkezi
      *****BU KONSERE AYNI GÜN MANİSADA GERÇEKLEŞECEK MİTİNG SONRASINDA GİDEBİLİRİZ HERHALDE

      Piyano Resitali
      Burçin BÜKE "Piyano"

      9 Mayıs Çarşamba Saat: 20.00 İzmir Sanat