FIXX'de caz

  • ali gungor
    Message 1 of 8 , Feb 5, 2007
      Degerli Caz Severler,
      Bostanli FIXX'de(VILAYETLER EVI karsisi) yarin(carsamba) bir caz gecesi var.
      (Giris ucreti yok ...)
      Fatih ERKOC Vokal
      Zafer CEBI Piyano
      Ayhan OZTOPLU Davul
      Kursat AND Bas

      Bored stiff? Loosen up...
      Download and play hundreds of games for free on Yahoo! Games.
    • orhan tuna
      Message 2 of 8 , Feb 6, 2007
        Heeeeyyy, evimin yakınında caz gecesi, hem de Fatih Erkoç.
        Ali abi, saati konusunda bilginiz var mı?
        sevgiler
        Orhan

        Message 3 of 8 , Feb 6, 2007
          Orhan, belli bir saati olmadigini soylediler. Sadece ictiginin parasini odeyeceksin ayrica giris ucreti yok. Herhalde herkes yeterli icki hesabi odeyince sahne alir ustalar diye dusunuyorum...FIXX bizim eve de cok yakin. (Eger cok bira icersem eve gidebilirim...)

          Heeeeyyy, evimin yakınında caz gecesi, hem de Fatih Erko箦lt;/DIV>
          Message 4 of 8 , Feb 6, 2007
            Ali abi,
            eşimden gelen bilgi aşağıda, dikkatli olmakta yarar var sanırım.

            Fixx'i aradım.
            Giriş ücretsiz ama her Bistro masasına bir votka veya viski şişesi verilir dedi.
            O ne kadar dedim.
            Sadece 200 ytl imiş!!!!
            Biz iki kişiyiz deyice, bara alabilirz dedi.
            Onun ücreti hakkında bilgi veremedi.

            Message 5 of 8 , Feb 6, 2007
              Sevgili Orhan,dogrudur.
              Bana da para konusunda net bir sey soylemediler.
              Bu tip barlarda bunlar mumkun dikkatli olmak lazim,zaten cok buyuk bir mekan degil.Masraf ancak masa basi 200YTL ile cikar...

              orhan tuna <orhantuna@...> wrote:
              Ali abi,
              eþimden gelen bilgi aþaðýda, dikkatli olmakta yarar var sanýrým.

              ............ ......... .
              Fixx'i aradým.
              Giriþ ücretsiz ama her Bistro masasýna bir votka veya viski þiþesi verilir dedi.
              O ne kadar dedim.
              Sadece 200 ytl imiþ!!!!
              Biz iki kiþiyiz deyice, bara alabilirz dedi.
              Onun ücreti hakkýnda bilgi veremedi.

              Message 6 of 8 , Feb 7, 2007

                ben de evimin yanında diye çok sevinmiştim,

                isterseniz alın içkileri gelin bizim eve,

                ben para da istemem,

                bir kaç cd çalarız.

                hamdi

> [...]
                > O ne kadar dedim.
                > Sadece 200 ytl imiþ!!!!
                > Biz iki kiþiyiz deyice, bara alabilirz dedi.

                  Have a burning question? Go to Yahoo! Answers and get answers from real people who know.

                • orhan tuna
                  Message 8 of 8 , Feb 7, 2007
                    Hamdi abi,,
                    bu teklif çok güzel uygun bir zamanda ben de beklerim. Konser izleme şansımız da var.

                    Bu arada;

                    Caz Özel
                    Nüket Ruacan 'Solist'
                    Neşet Ruacan 'Gitar'
                    Ateş Tezer 'Davul'
                    Mahmud Yalay 'Bas'
                    8 Şubat Perşembe 2007 Saat:20.00 İzmir Sanat

                    bu akşamkine gitmeyeceğimi düşünürsek yarın akşam konser çok keyifli olabilir :) İş durumumu halledebilirsem orada olacağım.

                    Pzts Anna Maria Jopek konseri olduğunu zaten duyurmuştum.
                    Caz dolu günler
                    Orhan