Bakiniz Cesme Kalesi ve Kalecik Karasi

  • secil certel
    Message 1 of 3 , Jun 4, 2006
      Merhabalar,

      Her ne kadar derlenip toplanamadiysak da...Benim en buyuk zevklerimden biri olan Efes ve Cesme Kale konserleri geliyorrr...Ben Chick Korea, Katia Guerreiro (Fado delisi ben), Omara Portuondo konserlerine gitmeyi istiyorum. Yine kirmizi sarap ve kadeh ile...Ne dersiniz? Biletler konusunda tercihiniz koltuk mu olacak, tribun mu? Yine oyle ruzgar sirtimizda dizilsek mi taslara acaba? (hatirlayiniz Cesaria Evora)

      Hadi bakalim, gelsin yorumlar...

      Tenis mi dedin Hamdi Abi? :P

      Herkese iyi bir Haziran haftasi, pufur puffurr :)

      Nostaljik Kedi on air

      http://mail.yahoo.com

    • Cem Senses
      Message 2 of 3 , Jun 4, 2006
        Ben gelemem , siz gelin buraya...
        :)

        Message 3 of 3 , Jun 5, 2006

          Koltuk 100YTLimiş, kesin olarak tribün diyorum.

          Ama öncesinde

          23 Haziran 2006, Cuma
          Kültürpark Açıkhava Tiyatrosu, 21.30

          Ian Anderson
          Plays the Orchestral Jethro Tull
          Bilkent Gençlik Senfoni Orkestrası
          Şef:
          John O’Hara
          Solist: Ian Anderson

          IAN ANDERSON

          Rock müzik dünyasında, efsanevi Jethro Tull’ın ardındaki flüt ve ses olarak bilinen Ian Anderson, albüm ve konser müzisyeni olarak 43. yılını kutluyor. Ian 1947, İskoçya Dunfermline, Fife doğumlu. İlkokulu Edinburgh’da okuduktan sonra 1959’da ailesiyle İngiltere’nin kuzeyindeki Blackpool’a taşındı. Geleneksel bir eğitim aldıktan sonra, müzik kariyerine yönelmeye karar vermeden önce, güzel sanatlar okudu.

          İki blues kökenli yerel İngiliz grubu olan John Evan Band ve McGregor's Engine’in birleşmesinden oluşan Tull 1968’de kuruldu. Halen kariyerinde ilerlemekte olan Jethro Tull şimdiye dek 30 albüm çıkarmış ve Londra’nın meşhur Marquee kulübündeki ilk performanslarından bu yana 60 milyon albüm satmıştır. 30 yılda 40 ülkede 2500’den fazla konser verdikten sonra Tull dünya çapındaki eski ve yeni hayran kitlesine her yıl 100 konser veriyor.

          Play 100s of games for FREE! http://games.mail.com/