Our Theory (ilha n erşahin & erik truffaz)

  • orhan tuna
    Message 1 of 1 , Apr 5, 2006

      Arkadaşlar,

      11 Nisan Salı günkü konserlerden benim tercihim Truffaz.

      Bilet alım kolaylığı için harekete geçtim, kaç kişi katılacağınızı yarın öğlene kadar bana bildirirseniz sanalgise üzerinden bilet paralarını havale ederek biletlerin kapıda teslimini sağlayabileceğim. Elbette sizin direk olarak havale yaparak bilet temin etmeniz mümkün. Haberlerinizi seri şekilde bekliyorum.

      sevgiler
      Orhan Tuna

      Caz Konseri
      11 Nisan Salı Saat: 20.30
      İLHAN ERŞAHİN - ERIK TRUFFAZ <<OUR THEORY>>

      Saksofon sanatçısı ve besteci İlhan Erşahin, bir turne esnasında Fransız trompet ustası Erik Truffaz ile karşılaştı ve bir "jam session" yaptılar. İkilinin arasında oluşan uyum sayesinde, daha sonraları New York'da yapılacak birkaç kaydın temelleri atıldı. Wax Poetic'in gitaristi ve aranjör Thor Madsen'in çalışmalarıyla çıkılan müzikal macera, " Our Theory " adı verilen proje ortaya çıkardı. Proje müzik eleştirmenlerince görsel, işitsel ve orkestral bir ziyafet olarak tanımlanmaktadır.
      Melodiler, harmoni ve ritim, sizi New York'un kalbinden Paris'e, Londra'ya uzanan hatta Pasifik'ten gelen muhteşem manzaraya birer pencere açıyor. Buna ister "Günümüzün caz'ı" ister "nu-jazz" deyin, aslında bu proje daha çok Avrupai bir caz, ya da İlhan Erşahin'in dediği gibi, sadece "müzik"…
      (Ilhan Ersahin's) Our Theory feat. Erik Truffaz
      Ilhan Ersahin - saksofon, Erik Truffaz - trompet, Thor Madsen - gitar, Jochen Rueckert - davul, Juini Booth - bas

      Play 100s of games for FREE! http://games.mail.com/