Fw: JTI Jazz İzmir Festivali (7-21 Aralık)

  • Ebru Dengiz
    Message 1 of 2 , Dec 4, 2005
      İzmir'de caz rüzgarı esecek

      İZMİRLİ cazseverlere müjde. İzmir Filarmoni Derneği'nce bu yıl 3'üncü
      kez düzenlenecek Uluslararası JTI Jazz İzmir Festivali, 7-21 Aralık
      tarihleri arasında yapılacak. Kültürpark İsmet İnönü Sanat Merkezi'nde
      gerçekleşecek etkinlik, İskandinavya cazının benzersiz yorumcuları
      arasında gösterilen Esbjörn Svenson Trio'nun vereceği konserle
      açılacak. 12 Aralık'ta Donovan Mixon Quartet, 19 Aralık'ta Erkan Oğur
      cazseverlerle buluşacak. Festival, 21 Aralık'ta Hava Kuvvetleri Big
      Band'in özel konseriyle sona erecek.

      http://www.milliyet.com.tr/2005/12/04/ege/ege08.html
    • Ekin
      Message 2 of 2 , Dec 5, 2005
        Merhaba,
        EST Konseri için toplu bilet alımı gibi bir organizasyon yapacak mıyız arkadaşlar?

        Ben bu konsere mutlaka gitmek istiyorum...

        http://us.click.yahoo.com/rG9bLB/dnQLAA/n1hLAA/IyJolB/TM

            http://docs.yahoo.com/info/terms/