Propunere articol

  • Mihaela Stroe
    Message 1 of 7 , Mar 31, 2013
      Titlul articolului pe care il propun eu este: "Constantin C. Giurescu si Comisia de Revizie a corpului didactic universitar al Facultatii de Litere din Universitatea Bucuresti (1940)"

      In cadrul acestui articol imi propun sa folosesc ca pretext documentele acestei Comisii pentru a evidentia modul in care Constantin C. Giurescu a ales sa-si prezinte activitatea sa stiintifica si politica, toate in scopul evitarii deciziei de destituire. Raspunsul sau la intrebarile Comisiei va fi analizat in amanunt pentru a scoate in evidenta modul in care Giurescu a ales sa trateze aspecte din viata sa care la momentul 1940 ii afectau viitorul: relatia cu fostul rege Carol al II-lea, cu fostul prim-ministru, Armand Calinescu, functiile detinute in timpul regimului carlist. De asemenea, imi propun sa evidentiez evolutia relatiei dintre Giurescu si colegul sau, presedintele Comisiei de Revizie, Petre P. Panaitescu.

      Toate cele bune,
      Mihaela Stroe

    • liviu iancu
      Message 2 of 7 , May 1, 2013
        Buna seara!

        Fiind astazi 1 Mai, fatalmente am fost cuprins de un chef de munca putin surprinzator pentru mine, dar in definitiv binevenit. Pentru a-l fructifica insa cat mai eficient, as avea nevoie de doua lamuriri:
        1. Am inteles ca stilul notelor de subsol trebuie sa fie Chicago Turabian, dar nu mi-am dat seama daca aplicam varianta pentru humanities sau varianta pentru social sciences. Zic eu ca nelamurirea mea este intemeiata si necesita un raspuns, intrucat cele 2 variante sunt destul de diferite, pe de o parte, iar pe de alta, istoria, desi inclusa de obicei la humanities este tot mai mult asociata si stiintelor sociale (de fapt, majoritatea cartilor de istorie pe care le-am citit in ultima vreme folosesc sistemul Chicago Turabian pentru stiinte sociale).
        2. Care este termenul limita pentru trimiterea draftului, astfel incat acesta sa conteze si pentru evaluarea la curs?

        Numai bine tuturor,
        Liviu Iancu

        From: IONUT-CONSTANTIN PETCU <icpetcu@...>
        Subject: [istorii_plurale] (unknown)
        To: "istorii_plurale@yahoogroups.com" <istorii_plurale@yahoogroups.com>
        Date: Wednesday, March 27, 2013, 2:11 PM

        Salutare tuturor!

        Va atasez propunerea mea.

        cu doriri de bine, I.-C. Petcu

      • Eugen Stancu
        Message 3 of 7 , May 2, 2013
          Buna ziua la toti,

          Pentru istorie se utilizeaza de obicei varianta humanities care este "bibliography-style"... Am observat ca entuziasmul de la inceput pentru acest proiect s-a cam disipat. Asta nu inseamna ca nu poate sa se refaca.
          Eu propun urmatoarele.... trimiteti-mi propunerile pana pe 12 mai. Pe 13 mai ma vad cu studentii de la Imaginar European pentru notare.
          Cei care imi trimiteti propunerile putem sa ne vedem tot pe data de 13 mai sa discutam putin. Ne putem intalni oricand dupa amiaza - dupa 5. Voi decideti cand si unde! vedem unde ne aflam si stabilim pasii urmatori,

          vacanta si Sarbatori placute va doresc,
          Eugen Stancu