  • izybrat
    Message 1 of 5 , Jun 6, 2013
      Buna tuturor!

      Si eu pot maine.

      Ilina
      --- In istorii_plurale@yahoogroups.com, icpetcu@... wrote:

      > Salutare tuturor,
      >
      > Eu, personal, pot sa vin maine la 19 la "acel colt" al BNR.
      >
      > icp

    • liviu iancu
      Message 2 of 5 , Jun 6, 2013
        Buna seara!

        Eu va cer permisiunea tuturor sa imi acordati o scutire pentru maine, caci se apropie termenul de predare a lucrarilor de disertatie si sunt in urma rau de tot.
        Am incredere ca deciziile pe care le veti lua vor fi cele mai potrivite.

        Liviu Iancu

        > Eu, personal, pot sa vin maine la 19 la "acel colt" al BNR.
        >
        > icp

      • Gabriel Grigore
        Message 3 of 5 , Jun 6, 2013

          Nici eu nu pot veni maine, voi pleca  din Bucuresti maine pe la 16.00.

> [...]

          Liviu Iancu

          > Eu, personal, pot sa vin maine la 19 la "acel colt" al BNR.

        • Eugen Stancu
          Message 4 of 5 , Jun 6, 2013
            Am omis sa va atasez documentul cu articolele. Cei care vin la intalnirea de maine au puteri de redactor. Unele texte necesita ceva editare si revizuire. Procesul de editare este si o negociere...
            Inca odata nu uitati de fotografie si bio
            Eugen Stancu