articole pentru Punktul saptamanii

  • Liviu
    Message 1 of 6 , Jun 3, 2013
      Buna seara tuturor!

      Astazi este luni, 3 iunie. Trebuia sa fi trimis articolele pentru Punktul Saptamanii. Am aflat insa ca pana in prezent sunt singurul care a trimis un astfel de articol si ca Ionut Petcu mai are in proiect sa scrie ceva, care probabil ca va fi gata marti seara.
      Mai ar ramane doua "locuri" libere, subscrise acestei teme referitoare la relevanta/importanta/necesitatea istoriei. Ar fi bine ca in seara aceasta, cel mai tarziu maine seara, sa va anuntati pe grup intentiile de a ocupa aceste doua "locuri", eventual chiar sa transmiteti materialele, astfel incat joi sa ne putem intalni pentru a discuta pe marginea Punktului, cu articolele pe masa.
      Nu vreau sa cred ca nu suntem in stare nici macar sa demaram acest proiect, cu atat mai mult cu cat tema este atat de generala si ofera atat de multe posibilitati, incat cu siguranta puteti gasi idei valoroase pe care sa le dezvoltati intr-un articol.
      Astept raspunsurile voastre!

      Liviu Iancu
    • Dragos Halmagi
      Message 2 of 6 , Jun 3, 2013
        Buna seara,

        Eu am un eseu foarte scurt (cam 200 de cuvinte) pe care il pregatisem pentru azi, sub titlul "Patul procustian al prezentului". Am sa profit de aceasta amanare si pana maine o sa il mai imbogatesc cu ceva, daca am timp si inspiratie.

        Toate cele bune,
        Dragos Halmagi

      • Eugen Stancu
        Message 3 of 6 , Jun 3, 2013
          Buna seara,

          Excelent. Astept cu nerabdare sa citesc,
          Eugen

          Message 4 of 6 , Jun 3, 2013

            Buna dimineata,

            Am pregatit si eu ceva, trebuie sa mai revizuiesc pana diseara, nu prea mi-a placut cum a iesit.

            O zi buna,

            Gabi Grigore

            Message 5 of 6 , Jun 5, 2013
              Buna seara,

              Am cam primit textele... parca mai era promis unul. Am sa le pun cap la cap si maine am sa le trimit pe grup. Cum am discutat, mai ramane sa ne vedem vineri seara sa discutam punktul. Propun ora sapte, acelasi loc,

              Eugen Stancu

              Message 6 of 6 , Jun 6, 2013
                Salut,

                Va atasez toate textele pe care le-am primit stanse intr-un document. ne vedem maine la 19 in acelasi loc sa le discutam? In afara de asta, (exceptie Liviu care a mai publicat in lapunkt) am nevoie de la voi de poza si bio,

                Eugen Stancu