mesaj

  • Eugen Stancu
    Message 1 of 2 , Mar 12, 2013
      Buna ziua,

      Vad ca au ajuns invitatiile mele, cu toate ca nu toti cei invitati la grup au acceptat. Va atasez un articol pentru saptamana viitoare. Va fi pretextul pentru prelegerea de atunci, dar si pentru discutia despre elementele pe care trebuie sa le aiba un articol de cercetare,

      toate cele bune,
      Eugen Stancu
    • Eugen Stancu
      Message 2 of 2 , Mar 18, 2013
        Buna ziua,

        Grupul a fost creast cu succes, insa va mai trebui sa adaugam pe cei care vor sa participe la proiect- mi-a scris astazi Eugen Ignat, colegul vostru si a propus ceva interesant. De saptamana viitoare am sa va trimit mesaje utile pentru proiect.
        Pana atunci, as vrea sa trimiteti pe tot grupul ideea de articol pe care o propuneti. Dupa asta, pana la primul draft, discutia va fi unu la unu intre mine si fiecare dintre voi.
        La primul draft textele vor fi puse din nou la comun si ne vom intalni odata cu toti sa discutam ce avem,

        mult spor si va multumesc pentru implicare,
        Eugen Stancu