Re: [istorii_plurale] precizari istorii plurale

  • Eugen Stancu
    Message 1 of 7 , May 2, 2013
      Buna ziua la toti,

      Pentru istorie se utilizeaza de obicei varianta humanities care este "bibliography-style"... Am observat ca entuziasmul de la inceput pentru acest proiect s-a cam disipat. Asta nu inseamna ca nu poate sa se refaca.
      Eu propun urmatoarele.... trimiteti-mi propunerile pana pe 12 mai. Pe 13 mai ma vad cu studentii de la Imaginar European pentru notare.
      Cei care imi trimiteti propunerile putem sa ne vedem tot pe data de 13 mai sa discutam putin. Ne putem intalni oricand dupa amiaza - dupa 5. Voi decideti cand si unde! vedem unde ne aflam si stabilim pasii urmatori,

      vacanta si Sarbatori placute va doresc,
      Eugen Stancu

      From: Eugen Stancu <eugen_stancu@...>
      Subject: [istorii_plurale] precizari istorii plurale
      To: "istorii_plurale@yahoogroups.com" <istorii_plurale@yahoogroups.com>
      Date: Sunday, March 31, 2013, 7:23 PM

      Salutare la toti,

      I-am raspuns lui Liviu Iancu si din greseala am dat reply la mail si a ajuns la toti. Ideea este ca pana la finalul semestrului ar trebui sa aveti prima varianta a lucrarii i.e primul draft. Dupa asta urmeaza sa rafinam textul (discutii unu la unu cu mine) astfel incat pana in toamna sa fie gata.
      As dori ca stilul notelor de subsol sa fie unitar. De aceea va propun sa folositi stilul Chicago Turabian. gasiti aici toate detaliile: http://www.uwp.edu/departments/library/guides/pdf_guides/turabian.pdf

      mult spor si inspiratie,
      Eugen Stancu

      From: IONUT-CONSTANTIN PETCU <icpetcu@...>
      Subject: [istorii_plurale] (unknown)