Te invit la workshop-ul Cum sa-mi ingrijesc imaginea - 7 aprilie, Bucuresti

  • Bucharestimage Institute
    Message 1 of 1 , Apr 2, 2013

      cum sa-mi ingrijesc imaginea
      Email not displaying correctly?
      View it in your browser.

      Cum sa-mi ingrijesc imaginea

      7 aprilie, Bucuresti
      FOLLOW ON TWITTER FRIEND ON FACEBOOK FORWARD TO FRIEND

      Ti s-a intamplat vreodata sa treci pe langa cineva pe strada si sa te intrebi cine e acea persoana, doar pentru ca era imbracata impecabil? Prin felul in care ne imbracam, transmitem diferite mesaje pe care noi le cream si le comunicam subconstient, asa cum si cei din jurul nostru le percep, tot subconstient.

      Te invit duminica, 7 aprilie, la workshop-ul Cum sa-mi ingrijesc imaginea, in cadrul caruia vei primi solutii personalizate pentru dezvoltarea imaginii personale si profesionale.

                 AGENDA
               ▪ constructia imaginii profesionale(importanta unei prime impresii pozitive, regulile de baza si componentele imaginii profesionale, avantajele unei imagini de exceptie);
               ▪  imaginea profesionala si autoritatea/increderea/reputatia
               ▪ stilurile vestimentare (cum sa-ti adaptezi imaginea in functie de joburile la care aplici sau de nivelul carierei, limbajul culorilor);
                ▪ communication skills (public speaking, presentation development, limbajul corporal si proxemica, tonul, volumul si ritmul vocii, expresivitatea mainilor, cum iti faci intrarea intr-o incapere);
               ▪  imaginea organizatiei(imaginea de marca, strategii de imagine, angajatii- purtatori de imagine si mesaj)

      Participantii vor fi primi consiliere individuala de la traineri care vor analiza stilul lor de comunicare, de prezentare si de relationare de business.

      Data: duminica, 7 aprilie, Bucuresti
      Inscrieri: la adresa bucharestimageinstitute@... sau la 0728421407;

      Cost: 200 ron(coffee breaks, suportul de curs si diploma). Daca veniti impreuna cu o prietena puteti beneficia de oferta 1+1 gratis ( se plateste un singur loc).

      Copyright © *|Spokesperson*, All rights reserved.

      unsubscribe from this list | update subscription preferences

      Email Marketing Powered by MailChimp