      From: Dragos Halmagi <dragoshhalmagi@...>
      To: istorii_plurale@yahoogroups.com
      Sent: Monday, June 3, 2013 9:08 PM
      Subject: Re: [istorii_plurale] articole pentru Punktul saptamanii

      Buna seara,

      Eu am un eseu foarte scurt (cam 200 de cuvinte) pe care il pregatisem pentru azi, sub titlul "Patul procustian al prezentului". Am sa profit de aceasta amanare si pana maine o sa il mai imbogatesc cu ceva, daca am timp si inspiratie.

      Toate cele bune,
      Dragos Halmagi

      2013/6/3 Liviu <li_wu_yanq@...>

      Buna seara tuturor!

      Astazi este luni, 3 iunie. Trebuia sa fi trimis articolele pentru Punktul Saptamanii. Am aflat insa ca pana in prezent sunt singurul care a trimis un astfel de articol si ca Ionut Petcu mai are in proiect sa scrie ceva, care probabil ca va fi gata marti seara.
      Mai ar ramane doua "locuri" libere, subscrise acestei teme referitoare la relevanta/importanta/necesitatea istoriei. Ar fi bine ca in seara aceasta, cel mai tarziu maine seara, sa va anuntati pe grup intentiile de a ocupa aceste doua "locuri", eventual chiar sa transmiteti materialele, astfel incat joi sa ne putem intalni pentru a discuta pe marginea Punktului, cu articolele pe masa.
      Nu vreau sa cred ca nu suntem in stare nici macar sa demaram acest proiect, cu atat mai mult cu cat tema este atat de generala si ofera atat de multe posibilitati, incat cu siguranta puteti gasi idei valoroase pe care sa le dezvoltati intr-un articol.
      Astept raspunsurile voastre!

      Liviu Iancu

    • Show all 6 messages in this topic