greyfurt

  • 82derya
    Message 1 of 1 , Oct 3, 2006

      bahsedecegim. > >>>>Bundan Yaklasik 1.5 yıl önce esim çok
      ciddi bir bas dönmesi yasadi. > >>>>Aylarca sürdü.
      düsüyor. > >>>>Tv ile izleyemiyor hicbir seyi okuyamıyor.
      Tum > >>>>doktorlar klasik 1-2 bas donmesi ilaci verdi o
      kadar. Ama hicbiri care > >>>>olamadi.
      haline geldi. > >>>>Sonra cok arastirdim. Neden boyle
      olmustu ?.
      sagolsun) Problem > >>>>GREYFURT idi.
      ilac yazmisti > >>>>yaninda da Greyfurt suyu icmisti C
      vitamini takviyesi diye. > >>>>Grip gectikten sonra da bu
      bas donmeleri baslamisti. > >>>>GREYFURT icilen ilaclarin
      karacigerde parcalanip atilmasini > >>>>engelleyen dunya
      daki tek meyveymis.
      hafta boyunca devam > >>>>ederseniz tum ilaclar sanki bir
      kere de yutulmus gibi vucutta > >>>>duruyormus.
      olabilmekteymis. Biz Bas > >>>>donmesi ile kurtardik.
      Sizlere de bu uyariyi yazmak istedim. Birkac > >>>>yerde
      bununla ilgili mesajlar gormeye basladim ama cogu insan hala >
      suyunu icmeyiniz. Bu > >>>>emaili arkadaslariniza
      gonderirseniz, insanlarin biliclenmesini > >>>>saglamis
      olursunuz.
      style="FONT-SIZE: 10pt; FONT-FAMILY: Arial">