merhaba..

  • sahfergazioğlu
    Message 1 of 5 , Nov 1, 2004
      Erhan liderim ya bi bulu?ma hi�bi
      ayr?nt? ka�?rmadan bu kdr g�zel
      anlat?labilirdi:)K?rmay?p beni ta
      Ankaralara geldi?iniz i�in de
      ben tesekk�r ederim..Her zmn bekleriz..
      Sizi ve yolu d�sen di?er t�m
      arkadaslar?..

      T�m kampc? arkadaslara..
      Mailleri okuyosan?z..
      sadece bi "MERHABA"yaz?p gruba
      g�ndererek bize kat?l?r
      m?s?n?z?

      "merhaba..sizi seviyorum..:)"

      http://promotions.yahoo.com/new_mail
    • yeliz_cakmak
      Message 2 of 5 , Nov 5, 2004
                                              SLM KAMPÇI ARKADAŞLAR
        UMARIM HEPİNİZİN KEYFİ YERİNDEDİR.SINAVLARINIZA İYİ ÇALIŞIN...
        GEÇEN HAFTA ERHAN LİDER,BİLGE,AYŞEGÜL,SAHVER,ERDİNÇ VE TABİKİ UMUT BERABERLERMİŞ.ÇOK KISKANDIM!!!!!!
        OCAK TA BENDE KESİN ANKARA DAYIM.GÖRÜŞMEK DİLİĞİYLEEEEE

        Türkiye’nin en ekonomik internet bağlantısı - Mynet Erişim’e yıllık abone olun,
        Yüzde 25’i aşan indirim fırsatından yararlanın.
      • nursah_kuzu
        Message 3 of 5 , Nov 5, 2004

           MERHABALAAARRR
          NASILSINIZ ARKADAŞLAR ÇOOOK UZUN ZAMANDIR
          MAİLLERİME BAKAMADIM
          HAYAT NASIL GİDİYOR
          HAA BU
          ARADA MURADIMIZA ERDİK MUSTAFA VE BEN EVLENDİK NE DİYELİM

          "DARISI TÜM BEKARLARIN
          BAŞINA"
          SEVGİLER...
                     NURŞAH
          ORDU

          2 GB kapasiteli ve üstün özellikli Mynet Email Plus ile internette artık LimitSizsiniz!