Radio Pittis - macar atit sa facem

  • razvan penescu
    Message 1 of 2 , Aug 5, 2007
      http://membri.liternet.ro/node/235

      De Bogdan Ghiu - Duminică, 05/08/2007 - 17:16

      Anunt in mod public ca imediat dupa aflarea, la Antena 3, a
      regretabilei stiri privind disparitia lui Florian Pittis (asupra
      personalitatii caruia voi reveni), in calitatea mea de membru al
      Consiliului de Administratie al Societatii Romane de Radiodifuziune,
      i-am propus printr-un SMS doamnei Maria Toghina, presedinte-director
      general al SRR, ca Radio 3 Net (fostul Radio Romania Tineret), pe care
      Florian Pittis l-a condus si, de fapt, l-a inventat, creind o bogatie
      dintr-o constringere, sa se numeasca RADIO FLORIAN PITTIS. Daca
      sinteti de acord cu aceasta idee, va rog sa ma sprijiniti public. In
      ceea ce ma priveste, voi face tot ce-mi sta in puteri pentru
      transpunerea ei in realitate.

      Cei care vor sa comenteze sau sa sustina ideea, sint asteptati la
      http://membri.liternet.ro/node/235

      Cu prietenie,
      Razvan Penescu
      http://www.liternet.ro
    • Bogdan Ghiu
      Message 2 of 2 , Aug 6, 2007
        In dimineata zilei de azi, luni, 6 august 2007, Consiliul de Administratie a decis ca Radio 3 Net sa se numeasca, de acum incolo, RADIO 3 NET - FLORIAN PITTIS, pastrindu-si si brandul sub care l-a creat Motu. Anuntul acestei decizii urmeaza sa apara, probabil in scurt timp pe www.srr.ro.

        Dumnezeu sa-l odihneasca, iar pe noi sa ne lumineze!

        Bogdan Ghiu

        razvan penescu <rpenescu@...> wrote:
        http://membri.liternet.ro/node/235

        De Bogdan Ghiu - Duminicã, 05/08/2007 - 17:16

[...]

        Informatii suplimentare la info@...

        Yahoo! Groups Links

        <*> Your email settings:
        Individual Email | Traditional

        <*> To change settings online go to:
        (Yahoo! ID required)

        <*> To change settings via email:
        mailto:info_culture-digest@yahoogroups.com
        mailto:info_culture-fullfeatured@yahoogroups.com

        http://docs.yahoo.com/info/terms/

        Looking for a deal? Find great prices on flights and hotels with Yahoo! FareChase.