incepe aniMOTION - festival european de animatie >>>Sibiu, 3-8 iulie

  • Rarita Szakats
    Message 1 of 2 , Jun 29 9:56 AM
      aniMOTION - festival european de animatie

      Lume lumeeee!
      Incepe aniMOTION, festivalul de animatie de la Sibiu!

      www.animotionfest.ro
      Sibiu, 3-8 iulie

      Hai la Sibiu sa vezi cele mai recente productii de animatie din Europa, de la filmul de animatie de lung si scurt metraj, la serii de televiziune, grafica animata, spoturi si videoclipuri animate, animatie pentru jocuri si platforme interactive. Festivalul se centreaza in jurul naratiunii si utilizarii creative a noilor tehnologii.

      Dintre tentatii: 90 de animatii in competitie, OneDotZero (UK), Tripletele din Belleville (FR-BE-CA-UK), Focus: animatia romaneasca (discutii si proiectii), performance yvat, O Scurta Poveste (RO), Animatia la FAMU (CZ), Animatii Poloneze, ...
      si... fa ti-o cu mana ta! creaza-ti propria animatie, cu ajutorul ANIMATRONului...

      Cazare iefina: avem rezervate locuri bune de dormit la 15 RON (camin) si 45 RON (hostel). Informatii la 0723 074350.

      Agitator: Stefan Tiron
      Membrii juriului: Matei Branea (RO), Daria Kopiec (PL), Vaclav Svankmajer (CZ), Zsuzsanna Szabo (HU), Camil Tulcan (RO).
      Parteneri: Institutul Polonez, Centrul Ceh, British Council, Ambasada Frantei in Romania, GetLoaded
      Festivalul este finantat de Ministerul Culturii si Cultelor si este parte a Programului Sibiu Capitala Culturala Europeana 2007.
      Sponsori: Novosapiens, Fiberlink.

      Fundatia AltArt
      tel 0723 263072, 0746186282
      e-mail: info@...
      www.animotionfest.ro

      Marti, 3 iulie /Tuesday, 3 July

      20.00-Pavilion 2007

      -Gala de deschidere aniMOTION 2007/Opening Gala, agitator/host: Stefan Tiron

      -Tripletele din Belleville/The Triplettes of Belleville

      (FR-BE-CA-UK, 2003, 80’), regia/director: Sylvain Chomet

      Miercuri, 4 iulie /Wednesday, 4 July

      12.00-Pavilion 2007-ANIMATRON I - workshop

      16.00-Pavilion 2007-ANIMEST’EN’EST – selectie Animest 2006/Animest 2006 selection

      18.00-Pavilion 2007-Animatia Poloneza. Scoala de film de la Lodz I/Polish Animation. Lodz Film School I

      18.00-Casa de Cultura a Sindicatelor, Sala Studio-Gramma/Gramma (in competitie/in competition), (FR-IT, 2005, 58’), regia/director: Gregory Petitqueux

      20.00-Pavilion 2007-aniMOTION: scurt-metraje de animatie I/animation shorts I (in competitie/in competition)

      21.30-Pavilion 2007

      -Overhead Performance, Klaske Oenema (NL)

      -Performance audio-video live/live audio-video performance: muzica/music - yvat, animatie/animation: Vasile Alboiu (black moon)

      Joi, 5 iulie 2007/Thursday, 5 july

      12.00-Pavilion 2007-ANIMATRON II - workshop

      16.00-Pavilion 2007-Aventurile lui Piccolo si Saxo/Piccolo, Saxo&Co (in competitie/in competition), (RO-FR, 2006, 90’), regia/director: Eric Gutierrez, Andre Clavel

      18.00- Pavilion 2007-O scurta poveste/A Short History (RO, 2007, 80’), regia/director: Radu Vasile Igazság

      18.00-Casa de Cultura a Sindicatelor, Sala Studio-aniMOTION: scurt-metraje de animatie II/animation shorts II (in competitie/in competition)

      20.00-Pavilion 2007-Animatia in Romania : proiectii si discutii/Animation in Romania : screenings and discutions, agitator/host: Stefan Tiron

      21.30-Pavilion 2007

      -Simultan. Selectie 2005-2007/Simultan Festival. Best Works 2005-2007

      -Prezentare Getloaded/Getloaded Presentation

      Vineri, 6 iulie /Friday, 6 July

      16.00-Pavilion 2007-aniMOTION: scurt-metraje de animatie I/animation shorts I (in competitie/in competition)

      18.00-Pavilion 2007-Animatia la FAMU I/FAMU Animation I(CZ)

      18.00-Casa de Cultura a Sindicatelor, Sala Studio-Fraierii/Losers (in competitie/in competition), (CZ, 2006, 63’), regia/director: Kristina Madericova

      20.00-Pavilion 2007-OneDotZero I ( UK )

      21.30-Pavilion 2007

      -Lansare Hardcomics/Hardscomics Magazine Launhcing

      -Overhead Performance, Klaske Oenema (NL)

      Sambata, 7 iulie /Saturday, 7 July

      16.00-Pavilion 2007-Animatia Maghiara/Hungarian Animation

      18.00-Pavilion 2007-aniMOTION: scurt-metraje de animatie II/animation shorts II (in competitie/in competition)

      18.00-Casa de Cultura a Sindicatelor, Sala Studio-Animatia la FAMU II/FAMU Animation II (CZ)

      20.00-Pavilion 2007-Gala de premiere aniMOTION 2007/Awards Ceremony, agitator/host: Stefan Tiron

      -OneDotZero II ( UK )

      Duminica, 8 iulie /Sunday, 8 July

      16.00-Pavilion 2007-Animatia Poloneza. Scoala de film de la Lodz II/Polish Animation. Lodz Film School II

      18.00-Pavilion 2007-Filme premiate la aniMOTION 2007/Best films at animation 2007

      20.00-Pavilion 2007-OneDotZero III ( UK )
    • gabriel baldovin
      Message 2 of 2 , Jul 2, 2007
        Principial cred ca aveti dreptate desi nu va impartasesc animizitatea fata de Anca Oroveanu sau Ruxandra Balaci.

        Stiti cum e... Toti avem un Complex Adam. Toti suntem cumva vinovati de ceva. Generatia dvs. fata de cea a noastra pentru ca nu s-a impotrivit mai acerb sistemului. Generatia noastra fata de cei ce vin dupa noi pentru ca nu schimbam noi ceva mai rapid si de a le usura astfel lor viata...
        A lua acum doar pe A. Oroveanu si pe R. Balaci si a le prezenta ca profitoarele sistemului mi se pare tras de par. Ati putea sa va autodenuntati in aceasi masura si pe dvs. pentru ca nu ati facut destul pentru cei persecutati de regim.

        Daca Ruxandra Balaci si Anca Oroveanu s-ar fi aflat ele insele la originea puscariilor din Sighet, daca ar fi fugarit taranii anticomunisti prin munti as fi avut ceva dubii fata de prezenta lor in aceste functii publice.

        Figurile emblematice ale epocilor clasice au facut compromisuri mult mai grave. Ce sa facem? Sa daramam intreaga cultura clasica pentru ca se bazeaza pe o societate ermetica, pe o sciziune intre stapan si sclav?
        Haideti sa ne gandim la un Velázquez sau un Heidegger care (in special ultimul) au slujit niste regimuri dubioase, profitand de pe urma sistemului. Fireste ca produsul lor cultural sufera aceasta pata a descendentei dintr-un mediu corupt. Dar nu stiu cat de mult le stirbeste valoarea....

        Ce va face sa credeti ca Amca Oroveanu nu ar recunoaste (public)"acest lucru"? Ati intrebat-o si a fulgerat deodata din senin fara sa va dea raspunsul?

        Tinand cont de preocuparile lor culturale ma intreb oare ce credeti ca ar putea "salva" sufletul lor si altora. Postul de presedinte al Romaniei?
        Daca nici cultura nu poate curatza un om de angoasele trecutului atunci care credeti ca ar fi domeniul? A mai ramas unul care ar putea fi deasupra culturii --pocainta la Muntele Atos... Insa societatea actuala crede ca mai exista si alte cai de "vindecare". Daca dvs. credeti ca cineva nu se mai poate reabilita prin alte aceste alte cai va priveste. Insa nu puteti sa pretindeti ca faceti parte dintr-o societate contemporana, laica. Oricum, din nou v-as putea aduce pe dvs. in prim-plan ca exemplu pentru ca nu mergeti sa va pocaiti dupa principiile cu care le reprosati descendenta familiala celor doua doamne.

        Dar stiu eu comunisti care au declarat-o public in mod fatalisto-ultimativist si carora cred ca nu le reprosati acest lucru... Personal cred ca nu principiile sunt cele care va ghideaza pentru atacul impotriva neocomunistilor ci ostilitatea/simpatia (personala). Pana la urma cred ca si astea sunt normale; aveti tot dreptul sa nu placeti sau chiar sa fiti ostil fata de cineva. Dar spuneti-o in gura mare si pe de-antregul fara a mai folosi cai ocolitoare cu principii, cu vinovatii ancestrale, cu arhive si dosare sa ne incurcati in argumente...

        Toate bune!
        gabriel baldovin

        --- In info_culture@yahoogroups.com, PAVILION[magazine] <art@...> wrote:

> [...]
        > de la Moscova (1943 – 1945).
        > După război a devenit ideologul PCR. A colaborat cu Iosif
        > Roitman-Chişinevschi, pentru "impunerea dogmelor staliniste asupra
        > culturii române".
        > În interviul cu politologul elveţian Phillipe du Bois, Răutu a
        > recunoscut că regimul comunist a ucis zeci de mii de oameni, însă fără
        > să-şi arate cea mai mică părere de rău asupra crimelor comise"
        >
        > Aici un articol destul de precis depre familia Rautu:
        > http://old.jurnalul.ro/articol.php?id=35973
        >
        > Despre Ruxandra Balaci si legaturile sale cu famiile comuniste voi

        Get the Yahoo! toolbar and be alerted to new email wherever you're surfing.