proiect de literatura digitala

  • Alina Manea
    Message 1 of 4 , Jul 30, 2006
      ceau!

      centrul de literatura euroregionala ''3 for cyberfiction'' updateaza site-ul www.3forcyberfiction.net in 15 septembrie. ne intereseaza foarte mult sa colaboram cu creatori de literatura digitala ale caror opere vrem sa le postam pe site.

      asteptam reactii si sugestii la adresa alinaamanea@....

      cu bine, alina!

      Do you Yahoo!?
      Get on board. You're invited to try the new Yahoo! Mail Beta.
    • Bogdan Suceava
      Message 2 of 4 , Jul 31, 2006
        Draga Alina Manea,
        Cea mai serioasa obiectie pe care critica de stil vechi a ivit-o in urma cu ceva vreme
        a fost ca oricine poate posta pe internet orice. Daca afirmatia e adevarata, atunci de unde
        sa stie cititorul, care nu are timp sa parcurga tot, ce sa citeasca? [Simplu, suna argumentul
        saizecist, cititorul stie de la critici. O generatie care nu are critici care sa directioneze
        atentia publicului este o generatie irosita. Asa suna sintagma.] Invitatia ta, fara indoiala
        meritorie, include si nuanta "vrem sa le postam pe site", care nu pare a tine seama
        de evolutiile receptarii critice in directia textelor literare. Daca as
        avea ceva de publicat pe web, as prefera sa trimit textele la LiterNet, unde exista redactori,
        unde se munceste enorm pe text si numele redactorului apare pe sit la fiecare publicare.
        Asta e important: cineva isi asuma responsabilitatea editarii. Simpla postare pe web nu mai
        e suficienta. Abordarea multiculturala nu e o garantie a calitatii. Dar munca editoriala este.
        S-ar putea face ceva in acest sens? Ce mesaj ar putea fi transmis asa incat un proiect
        editorial sa capete garantii de credibilitate? Sau inca: de ce mai e util acest proiect cand
        exista mai multe colectii de literatura contemporana la diverse edituri din Romania sau
        Moldova?
        Mult succes!
        Bogdan Suceava

        http://mail.yahoo.com
      • woman mistery
        Message 3 of 4 , Jul 31, 2006
          Stimatilor, am o alta parere, decat sa dam cu pietre in debutanti, mai bine sa le oferim un suport da?
          Uite mie nici Liternetu ala nu imi confera siguranta. Vine un hacker intr-o buna zi si aranjeaza siteul...........si? profesionalismul? redactorii? ......aiureli.......are webmasteru de muncit daca nu si-a facut backup la site.....deci? virtualul e supus unei perisabilitati mult mai mari decat incendiul intr-o biblioteca publica...
          In concluzie, o noua rubrica pe siteul doamnei in cauza Critica Literara....si de ce nu un spatiu interactiv de notare si de criticare si de evaluare a lucrarilor ce se publica?
          Si gata..........am rezolvat-o cu calitatea..........si am dat oamenilor ce se cred talentati o shansa....
          Si, ca sa fim in conformitate cu normele publicarii electronice, propun atelier literar virtual, lectii de compozitie, sumar de teme clasice si general valabile, tehnologia scrierii pe web.............si iata ca am dat in super profesional.....si supercredibil:)

          insp.prof. Catalina Nicolin

          http://mail. yahoo.com

          Message 4 of 4 , Jul 31, 2006
            Am reamintit aici o obiectie pe care critica alor generatii a folosit-o in mod repetat
            din 2001 incoace.
            Raspunsul de mai jos, aparent motivat de interventia mea, include urmatoarele asertiuni:
            (i) ca dam cu pietre in debutanti;
            (ii) ca vine hackerul intr-o zi.

            Asta e situatia.

            B. Suceava