La LiterNet

  • rpenescu@liternet.ro
    Message 1 of 400 , Jun 29, 2006
      Dragi prieteni,

      LiterNet (http://editura.liternet.ro), o carte cu text, imagine si un
      concept mai altfel.

      CorpoRealitati: 01. contaminari (o carte-concept de Tudor Neagu / texte
      de Simona Popescu, Elena Vladareanu, Adrian Schiop si Adriana Gheorghe /
      fotografie de Claudiu Cobilanschi si Cristi Crisbasan / coordonator
      Mihaela Michailov)

      Un proiect realizat in colaborare de Centrul National al Dansului si
      LiterNet.

      =======================================

      articolele saptaminale in care va puteti intilni cu:

      - Luni
      ++ Citind agora ON line (Nora Vasilescu, Alina Andrei, Adrian
      Mihalache, Dan Iancu - Mai 2006)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=3500
      ++ Biciclete in Beijing (Bianca Goean - Carreteras)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=3581
      ++ carnetzELLE (Alex. Leo Serban - Cine-a pus sexul in film?)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=3582

      - Marti
      ++ Miscellanea (Luis Garci;a Jambrina - Literatura si orasul)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=3554
      ++ Jobenul cu iepurasi (Eduard Tone - Pe o bucata de gheata)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=3590
      ++ Zi de zi, mingea e rotunda (Cosmin Staniloiu - Fotbal pentru
      oameni)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=3596

      - Miercuri
      ++ Fragmentarium (Costel Babos - As crede in Dumnezeu)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=3161
      ++ Cronici de atelier (Costel Babos - Suma meritelor unei carti
      evocatoare)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=3163
      ++ Semnal editorial (Juan Manuel de Prada - Furtuna)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=3593

      - Joi
      ++ Muzica in MP3 (Lacrimosa - Halt Mich)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=3584
      ++ Clickantabil (Oltea Serban Parau & Virgil Oprina - Singuratatea
      dansatorului de flamenco)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=3595
      ++ iubirea mya din absurd (Sebastian Oprea - un om care sa aiba
      dreptul la orice)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=3572

      - Vineri
      ++ Poezia saptamanii (Vladimir Negru - Icoane de nisip)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=3586
      ++ Convorbiri despre prezent - Interviuri (Ovidiu Simonca - Vasile
      Ernu: Ne despartim de comunism numai daca il intelegem)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=3587
      ++ 4SPACE (Florin Biciusca - Bate lemnul cit e cald!)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=3535

      - Sambata
      ++ Razboiul de tesut povesti (Carmen Botosaru - Sandu a' lu'
      Radacina)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=3552
      ++ Primele o mie si una de nopti (Ada Demirgian - Tu erai Ford, eu
      eram Schumacher)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=3585

      - Duminica
      ++ Cuvinte pentru inecati (Alina Andrei - Manual de fotografie: Cum
      se fotografiaza fagotul, vioara, pianul si mai ales contrabasul)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=3580
      ++ Evul Media (Bogdan Ghiu - Diacritice la Mari Romani, o scrisoare
      catre presedintele Basescu si o sugestie catre LiterNet)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=3583
      ++ Fotografia saptaminii (Dinu Lazar - Mioritica)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=3579

      - Fara zi fixa
      ++ Diverse (delia oprea - O sugestie catre LiterNet)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=3592

      =======================================

      cine-teatrale:

      ---> Andrei Gorzo: E viu! - Whisky
      csebui li, atsa lumlif csebuI
      http://agenda.liternet.ro/articol.php?art=3048

      ---> Laurentiu Bratan: TIFF 2006 - editia a V-a
      Atractiile unui festival de film
      http://agenda.liternet.ro/articol.php?art=3047

      ---> Alexandra Plesanu: M-am intors acolo - Depeche Mode
      O poveste personala
      http://agenda.liternet.ro/articol.php?art=3046

      ---> Andrei Gorzo: Valori crestine - The Da Vinci Code
      O culegere de rebusuri deja rezolvate
      http://agenda.liternet.ro/articol.php?art=3045

      ---> Remus Cernea: Lacrimosa sau Tragicul tesut pe portativ
      Cu degetele inmuiate in propriul sange
      http://agenda.liternet.ro/articol.php?art=3044

      ---> Mihai Fulger: Radu Mihaileanu: As veni la TIFF si ca voluntar
      Despre festival, filme, proiecte
      http://agenda.liternet.ro/articol.php?art=3042

      ---> Alexandru Dutu: Bugfest - Hidden Sorrows
      Iesirea din frivolitate
      http://agenda.liternet.ro/articol.php?art=3041

      si inca multe articole despre actualitatea culturala din Romania.

      carti_LiterNet-subscribe@yahoogroups.com

      partea de jos a paginii Agenda culturala a sitului LiterNet (
      http://agenda.liternet.ro)

      feed-urilor XML (http://feed.liternet.ro)

      =======================================

      Cu prietenie,
      Razvan Penescu, Raluca Andrei,
      http://editura.liternet.ro
      The information transmitted is intended only for the person or entity to
      which it is addressed and may contain confidential and/or privileged
      material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or
      taking of any action in reliance upon, this information by persons or
      entities other than the intended recipient is prohibited. If you
      received this in error, please contact the sender and delete the
      material from any computer.
    • rpenescu@liternet.ro
      Message 400 of 400 , Nov 11, 2011
        Dragi prieteni,

        - Festivalul International de muzica de camera SoNoRo, 2011
        http://agenda.liternet.ro/cronici/sonoro2011.html

        - Festivalul International al Artelor Spectacolului Muzical Viata e
        frumoasa!, 2011
        http://agenda.liternet.ro/cronici/viataefrumoasa2011.html

        - Simbata, la ora 13,40, la Ateneul Roman, muzicienii SoNoRo isi deschid
        "laboratorul"
        http://agenda.liternet.ro/articol/14175/Comunicat-de-presa/Proiectul-LiterNet-Repetitie-deschisa-pentru-elevi-si-studenti-la-SoNoRo-2011.html

        - Tineri liceeni la repetitia deschisa Andrei Serban din FNT, 2011. Un
        film.
        http://agenda.liternet.ro/articol/14159/Razvan-Penescu/Un-proiect-LiterNet-Tineri-liceeni-la-repetitiile-lui-Andrei-Serban-FNT-2011.html

        ******************

        articolele saptaminale in care va puteti intilni cu:

        - Fragmente si cronici ale cartilor pe hirtie
        ++ Fragmentarium (Regele Mihai I de Romania - In slujba voastra in
        toate timpurile. Mesaje si convorbiri radiofonice ale M.S. Regele Mihai
        I al Romaniei)
        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/3/Fragmentarium.html
        ++ Cronici de atelier (Dan Berindei, pe marginea unei carti de
        Regele Mihai I de Romania - Prefata la In slujba voastra in toate
        timpurile)
        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/9/Cronici-de-atelier.html
        ++ Bibliopolis (Razvan Petrescu, in dialog cu Daniel Cristea-Enache
        - Nu poti scrie bine despre o drama cu miinile ridicate spre cer)
        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/91/Bibliopolis.html
        ++ Semnal editorial (Constantin Abaluta - Drumul furnicilor)
        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/55/Semnal-editorial.html

        - Arte
        ++ Povesti pentru ceilalti (George Rosu, cu o poveste de Alina
        Andrei - Asteorie probabila - cum vor muri oamenii inainte de prabusirea
        asteroidului)

        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/131/Povesti-pentru-ceilalti.html

        - Poezie
        ++ Poezia saptamanii (Ilinca Bernea - Profetie de toamna)
        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/8/Poezia-saptamanii.html

        - Fotografie
        ++ Fotografia de vineri (Tudor Vintiloiu - Nouasprezece)

        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/83/Fotografia-de-vineri.html
        ++ Fotografia de joi (Catalin Abagiu - Nouasprezece)
        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/82/Fotografia-de-joi.html
        ++ Fotografia de miercuri (Diana Gandila - Nouasprezece)

        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/81/Fotografia-de-miercuri.html
        ++ Fotografia de marti (Andreea Chiru - Nouasprezece)

        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/80/Fotografia-de-marti.html
        ++ Fotografia de luni (Laura Balc - Nouasprezece)
        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/79/Fotografia-de-luni.html
        ++ Fotografia de duminica (Sorin Rechitan - Optsprezece)

        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/116/Fotografia-de-duminica.html

        ++ Fotografia de simbata (Tiberiu Banica - Optsprezece)

        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/84/Fotografia-de-simbata.html

        - Interviu
        ++ Convorbiri despre prezent - Interviuri (Simona Chitan, un
        interviu cu Mihai Maniutiu - Sunt la varsta cand pot vorbi despre
        disparitie)

        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/13/Convorbiri-despre-prezent---Interviuri.html

        - Eseu
        ++ Cronica insolita (Matei Visniec - Sa fie virilitatea un mit?)
        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/115/Cronica-insolita.html
        ++ 4SPACE (Augustin Ioan - Marcel Iancu si Alfabetul sau formal: un
        exercitiu didactic in derulare (1))
        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/50/4SPACE.html
        ++ Evul Media (Bogdan Ghiu - Grecia: sa plingem sau sa huiduim?
        Exploatarea democratiei)
        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/57/Evul-Media.html
        ++ Miscellanea (Floriana Filip - Ranile si tarele societatii
        romanesti - Garantat 100% cu Djuvara si Marcus)
        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/30/Miscellanea.html

        - Muzica
        ++ Muzica in mp3 (Al Cook - Comment C / If You Can Dish It / Comment
        D / Young and Wild Blues)
        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/4/Muzica-in-mp3.html

        - Proza scurta
        ++ CompletAbil (Manu Babescu, Maria Balabas - Incomplet)
        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/101/CompletAbil.html

        - Personale
        ++ Loc de citit (Ioana Baldea Constantinescu - What's in a name?)
        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/112/Loc-de-citit.html
        ++ Santier (Gigi Caciuleanu - Sa ne / Que nous / Que nos)
        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/105/Santier.html

        - Calatorii
        ++ Jurnal de calatorie (Dana G. Ionescu - Corfu, intre Dumnezeu si
        Dionysos)

        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/24/Jurnal-de-calatorie.html

        - Sport
        ++ Sport de poveste (Cosmin Staniloiu - O explicatie)
        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/2/Sport-de-poveste.html

        - Revista presei
        ++ Film Menu - revista de cultura cinematografica ( Autori diversi -
        Film Menu - Nr. 12, octombrie 2011 (Viorica Bucur ne lipseste))

        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/117/Film-Menu---revista-de-cultura-cinematografica.html

        =======================================

        cine-teatrale:

        - Film
        ++ Madalina Dumitrache - Parada vampirilor din lumea filmului
        http://agenda.liternet.ro/cronici/salatadefilme.html
        ++ Comunicat de presa - Saptamana Filmului Maghiar, 2011, la MTR
        http://agenda.liternet.ro/cronici/saptamanafilmuluimaghiar2011.html
        ++ Cristina Zaharia - Secrete de familie - The Adventures of Tintin:
        The Secret of the Unicorn
        http://agenda.liternet.ro/cronici/adventuresoftintinthesecretoftheunicorn.html

        ++ Comunicat de presa - Quinzaine des Realisateurs, un nou partener
        al Festivalului International de Film Experimental Bucuresti - BIEFF,
        2011
        http://agenda.liternet.ro/cronici/expiff2011.html
        ++ Comunicat de presa - Strangers Script Lab si-a desemnat
        castigatorul
        http://agenda.liternet.ro/cronici/strangersscriptlab.html
        ++ Sebastian M. Ceolca - Apreciabil - Din dragoste, cu cele mai bune
        intentii
        http://agenda.liternet.ro/cronici/dindragostecucelemaibuneintentii.html
        ++ Comunicat de presa - Un cinic seducator si o frumoasa captiva in
        enigmaticul La piel que habito, noul Almodovar
        http://agenda.liternet.ro/cronici/pielquehabito.html
        ++ Comunicat de presa - Controversatul La piel que habito al lui
        Almodovar, din 11 noiembrie 2011, in cinematografe
        http://agenda.liternet.ro/cronici/pielquehabito.html
        ++ Lucian Maier - Un film care incetineste - Din dragoste, cu cele
        mai bune intentii
        http://agenda.liternet.ro/cronici/dindragostecucelemaibuneintentii.html
        ++ Andrei Gorzo - Docu-melo-anima-film - Crulic - drumul spre
        dincolo
        http://agenda.liternet.ro/cronici/crulicsaudrumulspredincolo.html

        - Teatru
        ++ Razvan Penescu - Un proiect LiterNet: Tineri liceeni la
        repetitiile lui Andrei Serban - FNT, 2011
        http://agenda.liternet.ro/cronici/fnt2011.html
        ++ Mircea Sorin Rusu - Hotul de oase... sau hotul de timp
        http://agenda.liternet.ro/cronici/hotuldeoase.html
        ++ Comunicat de presa - Motoko Hirayama si Razvan Mazilu pe scena
        Teatrului National Radu Stanca Sibiu
        http://agenda.liternet.ro/cronici/diverseteatru.html
        ++ Manuela Zipisi - Nu doriti o Felie? - Felii
        http://agenda.liternet.ro/cronici/felii.html
        ++ Beatrice Lapadat - Poate maine se va intampla ceva - Trei surori
        la FNT 2011
        http://agenda.liternet.ro/cronici/treisuroriserban.html
        ++ Comunicat de presa - Festivalul Temps d'Images, editia a 4-a,
        11-20 noiembrie 2011, Cluj
        http://agenda.liternet.ro/cronici/diverseteatru.html
        ++ Comunicat de presa - Eveniment special la Opera Nationala
        Bucuresti - Rigoletto
        http://agenda.liternet.ro/cronici/diverseteatru.html
        ++ Comunicat de presa - Teatrul de Arta Bucuresti prezinta
        Insomniacii la Club La Scena
[...]

        ++ Comunicat de presa - Festivalul International al Artelor
        Spectacolului Muzical Viata e frumoasa!, 2011 debuteaza la Bucuresti
        http://agenda.liternet.ro/cronici/viataefrumoasa2011.html
        ++ Comunicat de presa - Programul Festivalului International al
        Artelor Spectacolului Muzical Viata e frumoasa!, 2011
        http://agenda.liternet.ro/cronici/viataefrumoasa2011.html
        ++ Comunicat de presa - Saptamana Artelor Spectacolului Muzical.
        Gala aniversara Opera 90
        http://agenda.liternet.ro/cronici/comunicateconcerte.html
        ++ Comunicat de presa - Dvorak si Stravinski la Sala Radio
        http://agenda.liternet.ro/cronici/comunicateconcerte.html
        ++ Beatrice Lapadat - Lumini din lumile noi la Festivalul SoNoRo,
        2011
        http://agenda.liternet.ro/cronici/sonoro2011.html
        ++ Comunicat de presa - Editia a sasea a Festivalului Spectrum XXI
        se apropie de debut!
        http://agenda.liternet.ro/cronici/spectrum2011.html
        ++ Marcel Frandes - Pianistul Constantin Sandu pe scena Ateneului
        http://agenda.liternet.ro/cronici/stagiunea2011.html

        - Diverse
        ++ Ioana Tamas - Advocacy in cultura si mediul non-guvernamental
        http://agenda.liternet.ro/cronici/culturaactiva2011.html
        ++ Comunicat de presa - In noiembrie Make a Point reda
        Pantelimonului Memoria cartierului
        http://agenda.liternet.ro/cronici/anunturi.html
        ++ Comunicat de presa - Joaca de-a timpul - expozitie la MTR
        http://agenda.liternet.ro/cronici/expozitii2011.html
        ++ Comunicat de presa - Ion Barladeanu, cowboy-ul meu - instalatie
        de Carmen Lidia Vidu
> [...]

        carti_LiterNet-subscribe@yahoogroups.com
        partea de jos a paginii Agenda culturala a sitului LiterNet (

        http://www.liternet.ro

        The information transmitted, including any attachments, is intended only for the person or entity to which it is addressed and may contain confidential and/or privileged material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or taking of any action in reliance upon, this information by persons or entities other than the intended recipient is prohibited, and all liability arising therefrom is disclaimed. If you received this in error, please contact the sender and delete the material from any computer.