oooOOPS! ProTV

  • ARIN
    Message 1 of 2 , Apr 27, 2006
      Ce-am vazut in seara asta la Stirile ProTV (si nu-mi vine sa cred)?

      O stire detaliata despre cei care si-au vandut casele din Rosia Montana.

      Ce zicea stirea?

      Ca rosienii care au vandut si-au cumparat "case la oras" - iar acum au ajuns cu banii pe fundul sacului si uite! na belea! nu mai au cu ce sa-si plateasca gazele, apa, salubritatea!!!

      La nici 4 ani de la vanzarea primelor case, acei oameni DEJA au ajuns o problema sociala (nici macar n-au trecut anii pe care ii estimam eu, vreo 7) - asta apropo de "bunastarea" de care pomeneau unii pe liste, cum ca o "da" firma, cumparand casele rosienilor... ;-)... si de "bunastarea" pe care o aduce proiectul pentru bobor... care va trebui sa suporte in viitor si costurile "sociale" pentru cei dezradacinati!

      Pai, tineti-o tot asa, ProTV! si mai "sapati" prin zona! ;-). Daca vreti un "hint", mergeti si la caminul de batrani de la Alba Iulia si / sau rasfoiti nitzel dosarele de la Judecatoria Campeni, si veti avea subiecte... cat pentru-un an! ;-)

      Codruta

      --
      Then she'll be a true love of mine"
      www.arin.ro
      Message 2 of 2 , Apr 28, 2006
        pai, deh!
        era de asteptat, cum altfel?! exista si solutii-remedii-variante (pt unii, pt altii, pt acum, pt altcindva, altundeva)? pt. prostie nu prea exista solutii - dar exista pacaliti si pacalitori. deh! ticalositi si ticalisitori.
        eugenia taralunga
        ARIN <arininfo@...> wrote:
[...]

        How low will we go? Check out Yahoo! Messenger’s low PC-to-Phone call rates.