Pentru tinerii romani de pretutindeni

  • Viorel Maier
    Message 1 of 3 , Dec 5, 2005
      "Generatia care vine" reprezinta SANSA Romaniei. Sunt si oameni in varsta care merita tot respectul. Dar viitorul tarii poate fi asigurat doar de tineret. Cu o gandire neinchistata, neindoctrinata. Cu adevarat oameni ai secolului XXI. Lor le dedicam acest proiect.
      Si pentru ca soarta i-a imprastiat pe multi romani in cele patru zari, ne adresam in special tinerilor din aceasta categorie. Pentru a le spune ca pot sa fie foarte buni oriunde, dar TREBUIE sa fie si pentru tara lor de origine.

      Pe 1 Decembrie a.c. am postat urmatorul mesaj:

      Youth For a Better World, Inc. lanseaza proiectul RETEAUA MONDIALA A TINERILOR ROMANI/Romanian Youth World Network.

      Prima actiune este realizarea portalului "Generatia care vine"/ Generation To Come (initiator Viorel Maier). El se adreseaza tuturor tinerilor (in principiu 15-25 de ani), romani sau prieteni ai Romaniei din toata lumea.

      Limba de comunicare va fi romana si prin exceptie engleza.

      Portalul va cuprinde:
      * sectiunea de informatii despre viata tinerilor si a organizatiilor lor;
      * actualitatea, cultura, folclorul, traditiile, istoria, geografia Romaniei, etc.;
      * FORUM.

      Persoanele care au depasit limita de varsta vor fi implicate doar in probleme administrative.

      Prima etapa consta in crearea portalului www.generationtocome.net.

      Invitam pe toti cei care vor sa se alature acestui proiect (organizatii partenere, parteneri media, tineri romani din toata lumea), sa ne contacteze la adresa generationtocome@....

        Tineretul Pentru o Lume Mai Buna        Reteaua Mondiala a Tinerilor Romani
        Youth For a Better World (YFBW)      Romanian Youth World Network (RYWN)

                        Presedinte,                                       Director,

                      Lucian I. LIVESCU                            Viorel MAIER

      Love ISRAEL, is real.

      Yahoo! Personals
      Single? There's someone we'd like you to meet.
      Lots of someones, actually. Try Yahoo! Personals
    • Bogdan Suceava
      Message 2 of 3 , Dec 8, 2005
        Draga Viorel Maier,
        Scuza-ma, poate nu am inteles eu contextul, dar cum adica TREBUIE? Nu sunt sigur ca inteleg nuanta
        imperativa a verbului si nici folosinta manifesta a majusculelor. Ai citit 'Omul si clima' de
        Lucian Boia? Apropo, daca tot suntem la chestiune, probabil stii ca unii cercetatori au cazut de
        acord ca etnicitatea, ca particularitate, a aparut imediat dupa descoperirea agriculturii (ceea nu
        inseamna numaidecat ca belelele ei au devenit desuete odata cu falimentarea ei), adica probabil
        acum vreo noua-douasprezece mii de ani. Asta ca sa trimitem o briza in nuanta abrupta din expresia
        "soarta i-a imprastiat pe romani in cele patru zari". Foarte bine ca i-a imprastiat, bravo lor si
        bravo soartei, propun ca tinerii intre 15-25 de ani, daca nu au o prietena cu care sa-si petreaca
        seara, sa se bucure de viata si sa se intalneasca pe cel mai interesant sit romanesc:
        http://www.gazetasporturilor.ro
        Cat despre ideea de "retea", adica incotro? Care e ideea, in afara de prezentul bombastic?
        Viitorul Romaniei e asigurat de catre tineret? De acord, dar eu cred ca numai de cei care au intre
        2 si 12 ani. Ai vreun argument mai bun?
        Sa auzim de bine,
        Bogdan Suceava

        http://mail.yahoo.com
      • woman mistery
        Message 3 of 3 , Dec 8, 2005
          n-ar trebui sa ma amestec in discutie, dar, treaba cu "o prietena " merge prin Romania, romanii din imigratie nu prea au asha ceva.
          si vorbesc in cunostinta de cauza fara sa exagerez.
          la ora la care vorbesc, am un prieten de un an plecat imigrant la Roma, s-a mutat in mai multe locuri si ultima mutare, de miercuri 30 noiembrie nu mai stiu nimic de el. de am fi in romania ar fi simplu, vreo bauta, dar, ACOLO nu mai e la fel de simplu....acolo daca e cu o tipa inseamna ca e inca viu.
          pentru cazurile astea si cele semnalate mie de el din ziarele italiene cu rapiri si prostitutie infantila, gen "pentru ea orasul inseamna doar peretii camerei in care sta, atata cunoaste".
          sunt de acord cu reteaua domnului Maier, dar as dori implicare mai profunda pe problemele nestiute dar care dor ale imigratiei. si nu ma dor pe mine in romania, ma dor prin sufletul celor ce se chinuie ca maine sa fie mai bine putin pentru ei.:)

          Bogdan Suceava <bsuceava@...> wrote:
> [...]

          >                   Presedinte,                                       Director,
          >
          >                 Lucian I. LIVESCU                            Viorel MAIER

          Yahoo! Shopping
          Find Great Deals on Holiday Gifts at Yahoo! Shopping