La LiterNet

  • Razvan Penescu
    Message 1 of 400 , Jun 30, 2005
      Dragi prieteni,

      (http://editura.liternet.ro): Dana Stefan: Despre dedin inspre iubire

      =======================================

      articolele saptaminale in care va puteti intilni cu:

      - Luni
      ++ De la Petrila la Petrini. Viata lui Ion D. Sirbu (Daniel
      Cristea-Enache - Unirea de la Stramba (XXI))
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=2504
      ++ Citind Suplimentul de cultura (Interviu de Emilia Chiscop - „La
      mineriada din iunie am asistat la adevarata revolutie" – Interviu cu
      istoricul Marius Oprea)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=2522
      ++ Cuvantul publicului cultivat (Mircea Flonta, Adrian-Paul
      Iliescu, Adrian Miroiu - Ce inseamna astazi sa filosofezi?)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=2464
      ++ Soseta cantaretului de blues (Cornel Mihai Ungureanu - Fericirea
      e un lucru marunt, un pitic ce danseaza)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=2454

      - Marti
      ++ Atelier foto (Cosmin Bumbut - Refugiati. Portrete ale curajului)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=2466
      ++ Jurnal de calatorie (Dan Ciobotaru - Hello! Where are you from?
      - China 2005 (II))
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=2509
      ++ Miscellanea (Viorel Zaicu - Scrisoarea)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=2510
      ++ Translatio (Stéphane Mallarmé - Salut / Salutare)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=2497
      ++ inter_zise (Anda Cadariu - Elogiu gumei de mestecat)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=2479

      - Miercuri
      ++ Fragmentarium (Vladimir Nabokov - Masenka)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=2490
      ++ Cronici de atelier (Maria Popescu-Butucea - Arhitecturi)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=2487
      ++ Semnal editorial (Carmen Posadas - Mici infamii)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=2496

      - Joi
      ++ Muzica in MP3 (Einuiea - Logos / Sus)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=2388
      ++ Clickantabil (Oltea Serban Parau & Virgil Oprina - Finaluri de
      sezon muzical)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=2523

      - Vineri
      ++ Poezia saptamanii (Virgil Titarenco - e doar despre pasari)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=2499
      ++ Convorbiri despre prezent - Interviuri (Doru Iftime - Ramona
      Badescu: Ciao, America!)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=2495
      ++ 4SPACE (Florin Biciusca - Ferestre si ochi)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=2230

      - Sambata
      ++ Razboiul de tesut povesti (Carmen Botosaru - Nela catre sora-sa,
      Ionica)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=2503
      ++ Picatura de Cosmopolitan (Mihai Chirilov, Ioana Dragan, Matthew
      Graham - Zapezi de Decembrie)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=2243
      ++ Primele o mie si una de nopti (Ada Demirgian - Roll over,
      Beethoven)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=2505

      - Duminica
      ++ Jurnal de cinefil (Cristina Bazavan - Portrete ale frumosului)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=2511
      ++ Cuvinte pentru inecati (Alina Andrei - Borcanul cu broaste)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=2502
      ++ Evul Media (Bogdan Ghiu - Vine prima vacanta grea)
      http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=2507

      =======================================

      cine-teatrale:

      ---> Ruxandra Anton: Mortii si vii. O poveste halucinanta
      Pierderea inocentei
      http://agenda.liternet.ro/articol.php?art=1863

      ---> Comunicat de presa: Ma tot duc... se duce in Italia
      Si ajunge la Venetia si la Roma
      http://agenda.liternet.ro/articol.php?art=1862

      ---> Iulia Blaga: Pe ecrane: Kinsey
      O biografie mult prea cuminte pentru cel care a eliberat America de
      pudorile sexuale
      http://agenda.liternet.ro/articol.php?art=1861

      ---> Comunicat de presa: Teatrul Andrei Muresanu, invitat in Finlanda
      La cel mai mare festival din lume
      http://agenda.liternet.ro/articol.php?art=1860

      ---> Florica Ichim: Capul de... regizor. Gala noilor generatii - la
      Buzau
      Doua descoperiri: regizorul Radu-Alexandru Nica si dramaturgul Nicoleta
      Esinencu
      http://agenda.liternet.ro/articol.php?art=1859

      ---> Oltita Cantic: Mortii si vii. Sau balansul intre viata si moarte
      Provocarea lui Stefan Caraman
      http://agenda.liternet.ro/articol.php?art=1858

      ---> Iulia Blaga: Dupa premiera lui Modigliani, Coppola revine in
      Romania
      Cu un film dupa Mircea Eliade
      http://agenda.liternet.ro/articol.php?art=1857

      ---> Nicolae Prelipceanu: Viitorul e in oua de Ionesco, in regia lui
      Maniutiu
      O noua premiera la Theatrum Mundi
      http://agenda.liternet.ro/articol.php?art=1856

      ---> Comunicat de presa: Mare afluenta la preselectia Festivalului de
      Film Anonimul
      Se mai pot face inscrieri pina pe 1 iulie
      http://agenda.liternet.ro/articol.php?art=1855

      ---> Nicolae Prelipceanu: Henric al IV-lea de Pirandello - un spectacol
      exemplar
      Premiera marca Ciulei la Bulandra
      http://agenda.liternet.ro/articol.php?art=1854

      ---> Iulia Blaga: Filmul documentar nu trebuie marginalizat
      Apel catre Ministerul Culturii si Cultelor
      http://agenda.liternet.ro/articol.php?art=1853

      ---> Iulia Blaga: Pe ecrane Modigliani - filmat in Romania
      Un kitsch dupa toate regulile
      http://agenda.liternet.ro/articol.php?art=1852

      ---> Mihai Fulger: Cine mai crede in partea necomerciala a Fortei? -
      Star Wars 3: Revenge of the Sith
      Razbunarea scenariilor proaste fata in fata cu atacul spectacolelor de
      lumini amenintate de fantoma plictiselii - un dialog cu Catalin Sturza
      http://agenda.liternet.ro/articol.php?art=1851

      ---> Calin Stanculescu: O noua retrospectiva italiana lansata de
      Itaroarte
      Toamna se anunta interesanta
      http://agenda.liternet.ro/articol.php?art=1850

      ---> Ion Parhon: Festivalul Goana dupa fluturi... la Ramnicu Valcea
      Dramaturgia in festival
      http://agenda.liternet.ro/articol.php?art=1849

      ---> Cristina Rusiecki: Gaurile din urma istoriei - Casa de pe granita
      Simplu si percutant. La Sibiu, de la Tompa Gabor
      http://agenda.liternet.ro/articol.php?art=1848

      ---> Redactia Dilema Veche: Dilema Veche il aduce pe Caragiale acasa!
      Petitiune in numele popolului
      http://agenda.liternet.ro/articol.php?art=1847

      si inca multe articole despre actualitatea culturala din Romania.

      carti_LiterNet-subscribe@yahoogroups.com

      partea de jos a paginii Agenda culturala a sitului LiterNet
      (http://agenda.liternet.ro)

      intermediul feed-urilor XML (http://feed.liternet.ro)

      =======================================

      revista a revistelor culturale de pe hirtie

      ======================================

      Cu prietenie,
      Razvan Penescu,
      Raluca Truscanu,
      http://editura.liternet.ro
    • rpenescu@liternet.ro
      Message 400 of 400 , Nov 11, 2011
        Dragi prieteni,

        - Festivalul International de muzica de camera SoNoRo, 2011
        http://agenda.liternet.ro/cronici/sonoro2011.html

        - Festivalul International al Artelor Spectacolului Muzical Viata e
        frumoasa!, 2011
        http://agenda.liternet.ro/cronici/viataefrumoasa2011.html

        - Simbata, la ora 13,40, la Ateneul Roman, muzicienii SoNoRo isi deschid
        "laboratorul"
        http://agenda.liternet.ro/articol/14175/Comunicat-de-presa/Proiectul-LiterNet-Repetitie-deschisa-pentru-elevi-si-studenti-la-SoNoRo-2011.html

        - Tineri liceeni la repetitia deschisa Andrei Serban din FNT, 2011. Un
        film.
        http://agenda.liternet.ro/articol/14159/Razvan-Penescu/Un-proiect-LiterNet-Tineri-liceeni-la-repetitiile-lui-Andrei-Serban-FNT-2011.html

        ******************

        articolele saptaminale in care va puteti intilni cu:

        - Fragmente si cronici ale cartilor pe hirtie
        ++ Fragmentarium (Regele Mihai I de Romania - In slujba voastra in
        toate timpurile. Mesaje si convorbiri radiofonice ale M.S. Regele Mihai
        I al Romaniei)
        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/3/Fragmentarium.html
        ++ Cronici de atelier (Dan Berindei, pe marginea unei carti de
        Regele Mihai I de Romania - Prefata la In slujba voastra in toate
        timpurile)
        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/9/Cronici-de-atelier.html
        ++ Bibliopolis (Razvan Petrescu, in dialog cu Daniel Cristea-Enache
        - Nu poti scrie bine despre o drama cu miinile ridicate spre cer)
        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/91/Bibliopolis.html
        ++ Semnal editorial (Constantin Abaluta - Drumul furnicilor)
        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/55/Semnal-editorial.html

        - Arte
        ++ Povesti pentru ceilalti (George Rosu, cu o poveste de Alina
        Andrei - Asteorie probabila - cum vor muri oamenii inainte de prabusirea
        asteroidului)

        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/131/Povesti-pentru-ceilalti.html

        - Poezie
        ++ Poezia saptamanii (Ilinca Bernea - Profetie de toamna)
        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/8/Poezia-saptamanii.html

        - Fotografie
        ++ Fotografia de vineri (Tudor Vintiloiu - Nouasprezece)

        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/83/Fotografia-de-vineri.html
        ++ Fotografia de joi (Catalin Abagiu - Nouasprezece)
        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/82/Fotografia-de-joi.html
        ++ Fotografia de miercuri (Diana Gandila - Nouasprezece)

        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/81/Fotografia-de-miercuri.html
        ++ Fotografia de marti (Andreea Chiru - Nouasprezece)

        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/80/Fotografia-de-marti.html
        ++ Fotografia de luni (Laura Balc - Nouasprezece)
        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/79/Fotografia-de-luni.html
        ++ Fotografia de duminica (Sorin Rechitan - Optsprezece)

        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/116/Fotografia-de-duminica.html

        ++ Fotografia de simbata (Tiberiu Banica - Optsprezece)

        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/84/Fotografia-de-simbata.html

        - Interviu
        ++ Convorbiri despre prezent - Interviuri (Simona Chitan, un
        interviu cu Mihai Maniutiu - Sunt la varsta cand pot vorbi despre
        disparitie)

        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/13/Convorbiri-despre-prezent---Interviuri.html

        - Eseu
        ++ Cronica insolita (Matei Visniec - Sa fie virilitatea un mit?)
        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/115/Cronica-insolita.html
        ++ 4SPACE (Augustin Ioan - Marcel Iancu si Alfabetul sau formal: un
        exercitiu didactic in derulare (1))
        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/50/4SPACE.html
        ++ Evul Media (Bogdan Ghiu - Grecia: sa plingem sau sa huiduim?
        Exploatarea democratiei)
        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/57/Evul-Media.html
        ++ Miscellanea (Floriana Filip - Ranile si tarele societatii
        romanesti - Garantat 100% cu Djuvara si Marcus)
        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/30/Miscellanea.html

        - Muzica
        ++ Muzica in mp3 (Al Cook - Comment C / If You Can Dish It / Comment
        D / Young and Wild Blues)
        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/4/Muzica-in-mp3.html

        - Proza scurta
        ++ CompletAbil (Manu Babescu, Maria Balabas - Incomplet)
        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/101/CompletAbil.html

        - Personale
        ++ Loc de citit (Ioana Baldea Constantinescu - What's in a name?)
        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/112/Loc-de-citit.html
        ++ Santier (Gigi Caciuleanu - Sa ne / Que nous / Que nos)
        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/105/Santier.html

        - Calatorii
        ++ Jurnal de calatorie (Dana G. Ionescu - Corfu, intre Dumnezeu si
        Dionysos)

        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/24/Jurnal-de-calatorie.html

        - Sport
        ++ Sport de poveste (Cosmin Staniloiu - O explicatie)
        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/2/Sport-de-poveste.html

        - Revista presei
        ++ Film Menu - revista de cultura cinematografica ( Autori diversi -
        Film Menu - Nr. 12, octombrie 2011 (Viorica Bucur ne lipseste))

        http://atelier.liternet.ro/arhivarubricii/117/Film-Menu---revista-de-cultura-cinematografica.html

        =======================================

        cine-teatrale:

        - Film
        ++ Madalina Dumitrache - Parada vampirilor din lumea filmului
        http://agenda.liternet.ro/cronici/salatadefilme.html
        ++ Comunicat de presa - Saptamana Filmului Maghiar, 2011, la MTR
        http://agenda.liternet.ro/cronici/saptamanafilmuluimaghiar2011.html
        ++ Cristina Zaharia - Secrete de familie - The Adventures of Tintin:
        The Secret of the Unicorn
        http://agenda.liternet.ro/cronici/adventuresoftintinthesecretoftheunicorn.html

        ++ Comunicat de presa - Quinzaine des Realisateurs, un nou partener
        al Festivalului International de Film Experimental Bucuresti - BIEFF,
        2011
        http://agenda.liternet.ro/cronici/expiff2011.html
        ++ Comunicat de presa - Strangers Script Lab si-a desemnat
        castigatorul
        http://agenda.liternet.ro/cronici/strangersscriptlab.html
        ++ Sebastian M. Ceolca - Apreciabil - Din dragoste, cu cele mai bune
        intentii
        http://agenda.liternet.ro/cronici/dindragostecucelemaibuneintentii.html
        ++ Comunicat de presa - Un cinic seducator si o frumoasa captiva in
        enigmaticul La piel que habito, noul Almodovar
        http://agenda.liternet.ro/cronici/pielquehabito.html
        ++ Comunicat de presa - Controversatul La piel que habito al lui
        Almodovar, din 11 noiembrie 2011, in cinematografe
        http://agenda.liternet.ro/cronici/pielquehabito.html
        ++ Lucian Maier - Un film care incetineste - Din dragoste, cu cele
        mai bune intentii
        http://agenda.liternet.ro/cronici/dindragostecucelemaibuneintentii.html
        ++ Andrei Gorzo - Docu-melo-anima-film - Crulic - drumul spre
        dincolo
        http://agenda.liternet.ro/cronici/crulicsaudrumulspredincolo.html

        - Teatru
        ++ Razvan Penescu - Un proiect LiterNet: Tineri liceeni la
        repetitiile lui Andrei Serban - FNT, 2011
        http://agenda.liternet.ro/cronici/fnt2011.html
        ++ Mircea Sorin Rusu - Hotul de oase... sau hotul de timp
        http://agenda.liternet.ro/cronici/hotuldeoase.html
        ++ Comunicat de presa - Motoko Hirayama si Razvan Mazilu pe scena
        Teatrului National Radu Stanca Sibiu
        http://agenda.liternet.ro/cronici/diverseteatru.html
        ++ Manuela Zipisi - Nu doriti o Felie? - Felii
        http://agenda.liternet.ro/cronici/felii.html
        ++ Beatrice Lapadat - Poate maine se va intampla ceva - Trei surori
        la FNT 2011
        http://agenda.liternet.ro/cronici/treisuroriserban.html
        ++ Comunicat de presa - Festivalul Temps d'Images, editia a 4-a,
        11-20 noiembrie 2011, Cluj
        http://agenda.liternet.ro/cronici/diverseteatru.html
        ++ Comunicat de presa - Eveniment special la Opera Nationala
        Bucuresti - Rigoletto
        http://agenda.liternet.ro/cronici/diverseteatru.html
        ++ Comunicat de presa - Teatrul de Arta Bucuresti prezinta
        Insomniacii la Club La Scena
[...]

        ++ Comunicat de presa - Festivalul International al Artelor
        Spectacolului Muzical Viata e frumoasa!, 2011 debuteaza la Bucuresti
        http://agenda.liternet.ro/cronici/viataefrumoasa2011.html
        ++ Comunicat de presa - Programul Festivalului International al
        Artelor Spectacolului Muzical Viata e frumoasa!, 2011
        http://agenda.liternet.ro/cronici/viataefrumoasa2011.html
        ++ Comunicat de presa - Saptamana Artelor Spectacolului Muzical.
        Gala aniversara Opera 90
        http://agenda.liternet.ro/cronici/comunicateconcerte.html
        ++ Comunicat de presa - Dvorak si Stravinski la Sala Radio
        http://agenda.liternet.ro/cronici/comunicateconcerte.html
        ++ Beatrice Lapadat - Lumini din lumile noi la Festivalul SoNoRo,
        2011
        http://agenda.liternet.ro/cronici/sonoro2011.html
        ++ Comunicat de presa - Editia a sasea a Festivalului Spectrum XXI
        se apropie de debut!
        http://agenda.liternet.ro/cronici/spectrum2011.html
        ++ Marcel Frandes - Pianistul Constantin Sandu pe scena Ateneului
        http://agenda.liternet.ro/cronici/stagiunea2011.html

        - Diverse
        ++ Ioana Tamas - Advocacy in cultura si mediul non-guvernamental
        http://agenda.liternet.ro/cronici/culturaactiva2011.html
        ++ Comunicat de presa - In noiembrie Make a Point reda
        Pantelimonului Memoria cartierului
        http://agenda.liternet.ro/cronici/anunturi.html
        ++ Comunicat de presa - Joaca de-a timpul - expozitie la MTR
        http://agenda.liternet.ro/cronici/expozitii2011.html
        ++ Comunicat de presa - Ion Barladeanu, cowboy-ul meu - instalatie
        de Carmen Lidia Vidu
> [...]

        carti_LiterNet-subscribe@yahoogroups.com
        partea de jos a paginii Agenda culturala a sitului LiterNet (

        http://www.liternet.ro

        The information transmitted, including any attachments, is intended only for the person or entity to which it is addressed and may contain confidential and/or privileged material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or taking of any action in reliance upon, this information by persons or entities other than the intended recipient is prohibited, and all liability arising therefrom is disclaimed. If you received this in error, please contact the sender and delete the material from any computer.